Skip to main content

Goede avond hoe kan het dat ik met een dubbele factuur bijna 100 voor mijn abonnement moet gaan betalen ik begrijp weinig van deze facturen een abonnement van 25 euro ingegaan in de maand juli en dan krijg ik een rekening van 66 euro en 1 van 30 voor een tablet die maar 5 euro per maand zou kosten en ik er nu 30 euro voor moet betalen ???

Admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Dolfijntje1968 en welkom op het forum! Op de tweede pagina van de factuur kun je zien waar de kosten uit bestaan. Let dan ook goed op de periodes die erbij genoemd zijn. Het klinkt alsof je een nieuw abonnement hebt afgesloten in de maand juli. Daarbij worden dan de kosten berekend over de maand juli (waarin het abonnement in is gegaan) en je betaalt altijd een maand vooruit. Op de volgende factuur zou je dan bijvoorbeeld alleen voor de maand september moeten betalen en dan is het dus alleen één maandbedrag. 

Wat de tablet betreft, ik vermoed dat hier ook aansluitkosten bij zitten van €25,-. Ook die kun je op de tweede pagina van je factuur vinden. 🙂 Hopelijk maakt dit het duidelijker!Â