Skip to main content

Hoi, al enige tijd kijk ik naar een combi abonnement bij KPN.

Ik neem glasvezel, internet en vast bellen af. GSM behoefte heb ik niet. (geniet ik zakelijk)

Wat is het KPN waard indien ik van Ziggo TV overstap naar KPN icm TV+, twee toestellen in huis.

Graag een vrijblijvende schriftelijk persoonlijk aanbod welke ik vrijblijvend kan overwegen.

 

Gr. Ruud (ex KPN’er)

Dag @vrijs001 op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Hier wordt dus niets met prijzen of abonnementen gedaan.  Je kunt bellen met de klantenservice 0800-0402 of gewoon op de site kijken.  Er wordt niet gewerkt met persoonlijke prijzen.  Als nieuwe klant krijg je een mooie korting of welkomstcadeau. 


Zie onderstaande link @vrijs001 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&%3Ficid=quicktile1

Via dit forum ga je geen anbod krijgen.

 


Ik wil graag chatten met een medewerker en een schriftelijk aanbod krijgen wat ik kan overwegen. Dit is moeilijk te vinden op de site.

 


Chat is niet mogelijk.  De site is duidelijk en als het aanbod u aanstaat dat klikt u op bestellen.  Zo simpel is het. Of uiteraard telefonisch. 


Site is niet duidelijk. Bij aanklikken krijg ik foutmeldingen. Momenteel info niet beschikbaar. Is al weken zo. Dus niet simpel. Graag contact met mij laten opnemen via chat of mail.

 


Wil geen order plaatsen, maar eerst eens afwegen wat het brengt tov Ziggo. Daarna een order plaatsen.

 


https://forum.kpn.com/members/joep1965-297987, heb je hier ook een reactie op? Voelt als consument niet fijn….

 


Chat is niet mogelijk.  De site is duidelijk en als het aanbod u aanstaat dat klikt u op bestellen.  Zo simpel is het. Of uiteraard telefonisch. 

Dus niet, zie mijn reactie


Ik heb het geprobeerd. Ik vul mijn postcode en huisnummer in en dan kan ik precies invullen wat mn wensen zijn en dan komt er een aanbod uit. Is dat bij jou niet zo????


Zeker niet. Indien ik 4K pakket kies, dan krijg ik een foutmelding. Dit is al maanden zo.

 

 


Graag mij als consument ontzorgen. En de servicedesk hiervoor aansturen.


Welke snelheid is er leverbaar op jouw adres? Overigens bestaat het 4k abonnement uit slechts twee zenders die wat mij betreft niet de moeite en het geld waard zijn.


1Gb, ik neem 200Mb af.


Welke zenders zijn dit? Dan kan ik er wat van vinden.


Lovenature en Xite. https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd.htm?campaignid=ps:s=go:t=ResidentialAdwords:c=KPN+-+RSD+-+sbrd+-+1P+-+Televisie:d=Televisie:co=kpn%204k:id=71700000097429132:f1=kpn+4k:f2=p&gclid=EAIaIQobChMIr-Sp7LiogwMVOoyDBx0H_g8_EAAYASABEgJoF_D_BwE&gclsrc=aw.ds


Maar hoe ga je mij nu helpen bij mijn consumenten vraagstuk?

 


Maar hoe ga je mij nu helpen bij mijn consumenten vraagstuk?

  • offerte vwb uitbreiding TV+
  • foutmeldingen welke de geruime periode aanhouden via de portal?
  • Persoonlijk aanbod?

Niet!! Als ik de stappen op de site doorloop en aanvink wat ik wil komt er een prijs uit. Geen idee wat je nog meer verwacht. 


voor heel persoonlijke gesprekken en persoonlijke-hulp-bij-consumenten is er een heel speciaal nummer: 08000402


Dit is het algemene nummer voor alle consumenten.  Niet geloofwaardig voor deze oplossing. Ik vind dit geen oplossing, gezien ik om een chat oplossing vraag mbt een voorstel. 

 

Samengevat sluit dit geheel niet aan bij de consument wens.

 


Van Joep 1965 heb ik geen feedback meer gehad. Vraag staat nog steeds bij hem open.


Zit je nou een beetje te sparren of ben je serieus? 


Ik ben heel serieus, maar voel dit vanuit KPN niet geheel. Ik spreek Joost komende week en dit bevestigd maar weer waar het fout gaat. Geen contact met de consument en er maar omheen werken.

Zo worden we nooit, en blijven we nooit de grootste aanbieder.

Met mij contact opnemen, mag altijd nog.

 

Gr. Ruud.


Nou 99% procent van de mensen snapt gewoon hoe het werkt. En als je Joost dan toch spreekt doe hem dan de groeten. Tjonge jonge ze bestaan echt!


Ik ben heel serieus, maar voel dit vanuit KPN niet geheel. Ik spreek Joost komende week en dit bevestigd maar weer waar het fout gaat. Geen contact met de consument en er maar omheen werken.

Zo worden we nooit, en blijven we nooit de grootste aanbieder.

Met mij contact opnemen, mag altijd nog.

 

Gr. Ruud.

Aha, Joost is vast degene die koninklijke klanten bedient, want je gedrag doet vermoeden dat je uit die hoek komt. Alhoewel Wim-Lex minder uit de hoogte doet.