Skip to main content

Paar keer bellen dit jaar vanwege mogelijkheden betere prijs voor mijn abonnement levert alleen reactie op dat ik rond einde ab-periode terug moet bellen. En dat er dan zeker wel iets mogelijk is.

Bel ik week voor afloop ab krijg ik dame die aangeeft dat ze "volgens haar systeem niets kan doen met de prijs en mogelijke aanbieding". Ik heb Hussel50, Spotify family (waar ik wel weer vanaf wil) en 1 extra tv ontvanger: Maandelijks 79,45  

Nieuwe leden krijgen (voor een heel jaar) ongeveer de helft als aanbieding..  Wat gaat hier niet goed? Wat moet ik doen om wel 's gehoord te worden als heeeeeel lang KPN-lid maar onderhand de prijs echt te hoog vind!! Ga ook 's met Zigoo bellen want buurman is, zeker prijstechnisch, erg tevreden over..

Ik ben benieuwd of ik hierover nog een serieuze reactie krijg ..

Hallo @Weltevree55 ,

Je hebt net een week te vroeg gebeld. 
 

Zodra jouw contractperiode voorbij is, kun je verlengen op basis van de voorwaarden van KPN+.  Bel dan naar 0800-0402 en spreek in “verlengen”. 
 

Je kunt dan overstappen op KPN TV+. Je gaat dan een nieuw jaarcontract aan en soms krijg je dan nog een tijdelijke korting. Dit zijn de huidige prijzen: 
 

 


Klopt dat ik dan met KPN 'vastzit aan 1000Mbit/s ipv Hussel50 wat ik nu heb? En dus weer duurder van 46,82 naar 52,50 terwijl juist dit al te veel geld vondâ€Ĥ

Waar kan dan de tijdelijke korting in zittenâ€Ĥ ?

Streamen ga ik minimaal gebruiken, gewoon de tv zenders en afentoe chromecasten..


Nee @Weltevree55 ,

Je kunt ook kiezen voor 100 Mbit/s. Dat kost 42,50 per maand en ik op zeker goedkoper dan je nu betaalt. Check het plaatje in mijn eerste antwoord. 
 

Een tijdelijke korting staat nergens vast, maar soms krijg je dat aangeboden. Bv in het telefoongesprek. Is geen zekerheidje.Â