Skip to main content

Goede dag. Ik vind mijn abonnement te duur worden. Toen we lid werden hebben we geen korting ontvangen. We hadden korting voor het thuiebellen maar die is door een misverstand ook weg.

Dag @Marcelvdh je kunt hiervoor het beste even bellen met de klantenservice 0800-0402.  Dan kunnen ze kijken of jouw abonnement nog voldoet aan je wensen en eventueel aanpassen zodat het goedkoper kan worden. Hier op het forum wordt niets met prijzen gedaan namelijk. 


Tja, wat zijn bijvoorbeeld je variabele kosten. Waar bv de telefoongesprekken onder vallen. À € 0,15 per gesprek + € 0,15 per minuut. De bundels om dat '’af te kopen'’ zijn ook flink aan de prijs op de vaste lijn.
Zelf heb ik er ook mobiel bij. Dat kost me 17,50 per maand voor 10 GB + onbeperkt bellen in en naar de EU landen + V.K., Zwitserland, Andorra. Mobiel heb je er doorgaans toch bij dus is dat voordeliger.

Heb je extra zenderpakketten? ESPN, Ziggo Sport, pluspakket of andere? 

In de huidige propositie is het goedkoopst nu Internet tot 50 Mb/s voor 44 e. per maand. KPN TV basispakket incl. 1 ontvanger voor 10 e. per maand. Totaal internet + TV dan 45 e.

Optie opnemen voor 4,99 per maand. Vanaf een 2de ontvanger ( 5 e. per maand) is opnemen inbegrepen.