Skip to main content

Ik was klant van xs4all.nl. Nu kan ik op jullie website mijn producten niet koppelen aan mijn account. hij herkent de laatste drie cijfers van mijn bankrekening niet. Wat nu?

Hoi @Anno Niemstra . Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp probeer je jouw nieuwe klantnummer (wat waarschijnlijk begint met een 4) te koppelen in jouw MijnKPN omgeving? Klopt dat?


Hallo,

 

Ik log in met mijn email en password, niet met mijn klantnummer. Dan ga ik naar abonnement koppelen. Dan verschijnt vraag 1. Welk abonnement wil je koppelen? Dan kies ik "Thuis",

dan vraag 2. Ben je nu thuis en verbonden met je wifi van KPN of XS4ALL?  Ik ben dus thuis.Ik antwoord met Ja, want ik ben thuis.

Dan verschijnt nummer 3. Wat zijn de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Dus ik vul de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer in (welke ik gebruik om de rekeningen te betalen) en dan verschijnt de volgende melding in rood:

“Je bent niet verbonden met je KPN internet aansluiting.
 
Wat nu te doen?”
Alvast dank voor uw tips.

Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Gedaan!


@Anno Niemstra  Wat mij opvalt is dat je een ander klantnummer in je forum profiel hebt staan dan die je bij KPN hebt gekregen. Waar komt dit nummer vandaan? (het eindigt op 383)


Ik ben al mijn mails en brieven van jullie nog eens aan het doornemen en zie dat ik twee klantnummers van jullie heb gekregen. Eentje bij de mobiele datasimkaart die eindigt op ...383, en eentje die eindigt op ...489. Is er een reden dat ik twee klantnummers heb? Ik heb via jouw link dat andere klantnummer nu ingesteld maar als ik nu de hele exercitie nogmaals doe dan geeft hij weer aan: “Je bent niet verbonden met je KPN internet aansluiting.". Moet er nog een batchverwerking op de klantenserver plaatsvinden met het nieuwe klantnummer?


Elk product heeft zijn eigen klantnummer, dus dat je er 1 voor de data kaart hebt en 1 voor de vaste verbinding klopt, die kunnen niet op 1 klantnummer al zou ik dat wel logisch vinden als het kon.


@Doornekamp33: Dank, dat wist ik niet.