Skip to main content

Ik wil graag contact via de mail met kpn, omdat telefonische contact op dit moment niet mogelijk is. 

KPN kan niet gemaild worden, behalve op verzoek van KPN, dan geven ze een mailadres mee.

Je kunt hier je vraag stellen op het forum, via X en via Facebook of bellen met 0800 0402 @Schriftelijk contact 


Mijn vraag is privé en wil ik niet openbaar hebben staan. Hoe lossen we dat op.? Kan ik niet gemaild worden met een mail adres waar ik naar toe kan mailen? 


Hallo @Schriftelijk contact ,

Je kunt een vraag ook via de website indienen: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


Ik heb dat nu weer gedaan, maar ze blijven me bellen inplaats van een mail sturen of iets. Dit schiet niet op. 


Ik heb dat nu weer gedaan, maar ze blijven me bellen inplaats van een mail sturen of iets. Dit schiet niet op. 

Als KPN jou dan belt, is het toch prima, dan kun je met een echte KPN medewerker datgene bespreken wat je bespreken wilt en komen daar bepaalde afspraken uit voort komen die vanzelf weer als bevestiging per mail binnen, dus schriftelijk. @Schriftelijk contact 

 


Al in dat had gewenst had ik ze zelf wel gebel toch. Ik ga  al aan net dat telefonische contact op dit moment niet mogelijk is, maar er wordt niet meegedacht in een oplossing. KPN is net de tijd steeds slechte bereikbaar. Ook via de chat is geen normaal contact op te nemen zonder dat je gebeld moet worden. 


Als je echt niet kan bellen om wat voor reden dan ook, zou ik hier even rustig afwachten totdat een moderator aan je topic toe is.
Wellicht kan deze persoon via een DM iets betekenen voor je, wat eigenlijk niet gebruikelijk is.
Je zal dus op de bereidheid van een forum medewerker moeten hopen.


Ja ik wacht het even af verder. 


Ja ik wacht het even af verder. 

Als je op de reactie van een moderator wacht, vul dan alvast in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 3 cijfers IBAN in @Schriftelijk contact , dan kan een moderator meekijken.

 


Een vraag is pas privé als je hier in het openbare deel ook je persoonsgegevens deel.

Beter is hier bv “Mijn factuur klopt niet. Er staat een bedrag x bij voor dienst y die ik niet heb.".

En dan in je profiel https://forum.kpn.com/settings/profile je privégegevens opdat de moderator, die hier nog komt, er direct voor je in kan duiken.

Via e-mail doet kpn inmiddels 16 jaar niet meer. Evenals Ziggo, Odido en noem ze maar op.

Via de chat is alleen een chatBOT.

Contact met medewerker (vaak niet meteen): Twitter, Facebook, 0800-0402 en in een KPN WINKEL!

Moeite met praten of horen gebruik dan de dienst TELETOLK. Die is niet alleen om kpn mee te bellen.


@Schriftelijk contact : Het forum is totaal niet (meer) bedoeld voor één op één contact. En al helemaal niet privé.  

Dat gezegd hebbende ben ik de beroerdste niet en wil ik toch wel even meekijken/denken.  Stuur me maar een privébericht en geef me, als je dat gedaan hebt, hier even een seintje. 

Of ik je kan helpen, daar kan ik geen enkele garantie over geven. 


@Schriftelijk contact : Het forum is totaal niet (meer) bedoeld voor één op één contact. En al helemaal niet privé.  

Dat gezegd hebbende ben ik de beroerdste niet en wil ik toch wel even meekijken/denken.  Stuur me maar een privébericht en geef me, als je dat gedaan hebt, hier even een seintje. 

Of ik je kan helpen, daar kan ik geen enkele garantie over geven. 

Hey bedankt voor de reactie. Ik heb je een privé bericht gestuurd. 


Hoi @Schriftelijk contact : Ik heb je berichtje gelezen.  Daar kan ik niet bij helpen.

Als je zelf niet in de gelegenheid bent om te bellen dan is het verstandig om iemand namens jou te laten bellen (zorg er wel voor dat je hier zelf bij aanwezig bent).

Op het forum handelen wij geen individuele financiële kwesties af. 


Hallo momenteel heb ik alleen n internet abonnement bij kpn

Ik zie n aanbiedingen internet en tv voor 35 euro eerst 9 maanden 

Als ik dat probeer in mijn kpn krijg ik als jaren lang vaste klant geen korting…

Echt belachelijk…

Ook betaal ik n 5 euro per maand  meer voor alleen internet dan n nieuwe klant 

Echt super klant vriendelijk.…

Probeer telefonisch kontakt te krijgen met de klantenservice maar dat is nergens te vinden .…

Alleen n achterlijke chat robot

Metvrgr John 


Hallo momenteel heb ik alleen n internet abonnement bij kpn

Ik zie n aanbiedingen internet en tv voor 35 euro eerst 9 maanden 

Als ik dat probeer in mijn kpn krijg ik als jaren lang vaste klant geen korting…

Echt belachelijk…

Ook betaal ik n 5 euro per maand  meer voor alleen internet dan n nieuwe klant 

Echt super klant vriendelijk.…

Probeer telefonisch kontakt te krijgen met de klantenservice maar dat is nergens te vinden .…

Alleen n achterlijke chat robot

Metvrgr John 

Je kan kijken of hier een goedkopere deal bij zit voor u! 
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet


Hoi @John4 
Je kunt met de klantenservice bellen met het gratis nummer 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Gesloten op zon- en feestdagen