Skip to main content

Hi,

 

Lang verhaal. Glasvezel aangelegd, werkte niet, monteur vorige week vrijdag langsgeweest, constateerde dat ik een ‘super wifi’ nodig had. Dat werkte voor geen meter (wat bleek, je hebt er twee nodig, niet een, en deze was niet eens aangesloten door de monteur). De kosten voor dit ding zijn 60 euro, wat ik al aardig prijzig vindt.

 

Enfin, gisteren gebeld met de klantenservice, welke aangaf dat ik NOG eens moet betalen voor een tweede super wifi (dit is echt NIET aangegeven door de monteur, anders had ik natuurlijk nooit akkoord gegeven hierop). Daarnaast zou ik moeten betalen voor een tweede monteur (terwijl de eerste het niet goed heeft gedaan) waar ik echt niet over te spreken ben. 

Ik heb niet de service ontvangen waar ik voor betaal. Om deze reden heb ik mijn abonnement opgezegd, en wil ik absoluut niet betalen voor de super wifi waar ik helemaal niks aan heb gehad, en foutief ben geinformeerd over de werking er van. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit kan aangeven, (behalve telefonisch, maar ik kan nu op dit moment niet bellen). Mailen gaat niet, en ik ontvang graag een schriftelijke bevestiging dat ik niet hoef te betalen voor die super wifi ongein.

 

Hulp. 

Hallo @Marieks ,

 

Het is allemaal niet zo gelopen zoals je zou wensen. Dat is jammer. 

 

Mailen gaat niet, en ik ontvang graag een schriftelijke bevestiging dat ik niet hoef te betalen voor die super wifi ongein.

 

 

Dat kun je vergeten. KPN gaat jou niet zelf een bericht sturen. KPN geeft die SuperWifi ook niet gratis weg aan bestaande klanten.