Skip to main content

L.S.

Op 17-7-24 is n.a.v. telefonisch contact met uw helpdesk  een monteur bij ons thuis geweest.

De medewerkster van de helpdesk meldde dat als er kosten aan waren verbonden dit door de monteur zou worden gezegd.

Deze heeft metingen gedaan en geconstateerd dat er een fout zat in een door KPN geleverde kabel.

Hij heeft dit opgelost door het aanbrengen van een nieuw kabeltje van de telefoonaansluiting naar de router.

Hij heeft niet gemeld dat er kosten in rekening zouden worden gebracht en ik heb in zijn toestel alleen het venster gezien waarin ik voor uitvoering van het werk moest tekenen.

Diezelfde dag kreeg ik de mail met een kopie van de werkbon.

Ik heb dat aanvankelijk niet gecontroleerd want er stond niet bij dat dit tevens een faktuur was.

Omdat ik toch een voorgevoel kreeg heb ik op 24-07-24 de werkbon geopend en volledig gelezen. Daarbij kwam ik er tot mijn verbazing achter dat er wel kosten in rekening werden gebracht.

Daarop heb ik op diezelfde dag als reaktie op de mail van die werkbon geprotesteerd, echter kreeg ik hierop geen reaktie, zelfs geen bevestiging van ontvangst.

Omdat het ondeugdelijk door KPN geleverd materiaal betreft vind ik dat daar voor mij geen kosten aan mogen zijn verbonden.

Het bedrag is automatisch door u geind op 31-7-24.

Ik verzoek u dus om het deel van de faktuur dat het uitvoeren van die werkzaamheden betreft, te weten een bedrag van zeventig euro, te crediteren.

Ik ben -door de zeer moeizame manier van contact maken over een probleem zoals dit- echt verbaasd en teleurgesteld in een bedrijf waar ik al zo lang klant bij ben.

Hoogachtend

 

admin:  privégegevens verwijderd ivm privacy

Goedemiddag @Brobbels, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Begrijpelijk dat je hiermee niet akkoord gaat omdat in eerste instantie is aangegeven dat het duidelijk zou worden gecommuniceerd mochten er kosten worden berekend. Wat ik je in dit geval zou willen adviseren om te doen, is om hier een officiële klacht over in te dienen. Je kunt daarvoor dit formulier gebruiken en daarin zelf aangeven wat je klacht is. Nadat je dit formulier hebt ingevuld, zal er binnen 10 werkdagen contact met je worden opgenomen om de klacht verder te bespreken. En uiteraard hoop ik op een voor jou goede uitkomst!


Reageer