Skip to main content

 

Dag medewerker,

Zie onderstaand schrijven.
Mijn vermoeden gaat uit naar een abonnement via KPN.
Graag hoor ik van u hoe ik dit kan oplossen.

Met vriendelijk groet,

Ben Iwema


Verzonden vanuit Mail voor Windows

Van: Ben Iwema
Verzonden: dinsdag 19 juli 2022 21:53
Aan: support@inplayer.com
Onderwerp: Opzeggen abonnement

Dag medewerker Sport 1,

Iedere maand wordt een bedrag van 9,99 Euro van mijn rekening afgeschreven.
Ik vermoed dat het via een TV abonnement van de KPN verloopt.
Ik wil dit graag opzeggen.
Aanmelden met mijn mailadres geeft geen oplossing.
Graag zie ik van u een oplossing. Het bankrekeningnummer geef ik nu in verband met privacy nog niet door.
In een beveiligde omgeving zie graag een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Ben Iwema

 

Hi there,

It looks like you’ve sent us a direct email.

If you have a payment or access-related issue or a question, please make sure to visit our Support Center, where you can find quick solutions for almost anything.
And if you still need to contact us, please go ahead and do so via the contact form on the page.
For all content related issues, such as video or audio quality, you would need to contact the publisher of the content directly, on the email intended for content inquires provided on the content webpage.
If the publisher has not provided a contact email on their webpage, you may find the suggestions in the STREAMING & CONTENT section of our Support Center page useful in resolving any streaming issues you might have.

Thanks, and have a great day!

Kind regards,

Nicholas Price
InPlayer Customer Support       
 

 

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw email. Helaas kunnen wij uw reactie via deze weg niet in behandeling nemen. Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn en wij bieden u daarbij de keuze uit verschillende mogelijkheden: 
•    Online via de speciale klantenservicepagina van KPN
•    In MijnKPN kunt u terecht voor uw gebruik, tegoed, rekeningen en het aanpassen van uw gegevens, abonnement of voordeelopties
•    Telefonisch met een van onze medewerkers van de afdeling Klantenservice via 0800-0402 (gratis). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar

Wilt u meer informatie over producten en diensten van KPN, klik dan hier voor een compleet overzicht. 

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice KPN
 

Sport 1? Bestaat dat nog dan? Is dat niet Ziggo sport geworden?

Dan nog, wat staat er bij die afrekeningen dan? Staat daar sport 1? Of KPN?

Als zenderpakketten via KPN lopen, vinden je die terug op de facturen van KPN.

Dan betaal je ze ook in 1 geheel, inclusiefabbonement. Niet 9,99 apart. 


Hoi @Benkpn, welkom op het forum. De naam Sport 1 wordt sinds november 2015 niet meer gebruikt, sindsdien heet die zender Ziggo Sport. Net als Dennis ben ik benieuwd waar je de afschrijving precies ziet staan en wat de omschrijving is die daarbij staat. Kan je ons er meer over vertellen?