Skip to main content

Ik wil op het KPN Forum mijn e-mailadres wijzigen. Nu staat er **********@online.nl dit MOET uiteraard een KPN mail zijn. Ik ben immers bij KPN en niet die andere provider. Mijn e-mailadres bij KPN is: **********@kpnmail.nl

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hallo @Arnout_67 

 

Dat kan je zelf wijzigen in MijnKPN onder je profiel, zie ook deze pagina: https://www.kpn.com/beleef/blog/e-mailadres-wijzigen-mijnkpn.htm

Dat e-mailadres wordt ook voor het forum gebruikt, als de forum mails na wijzigen nog steeds binnenkomen op je oude adres dan kan een moderator het e-mailadres voor de forum berichten voor je aanpassen.

Hetzelfde geldt voor de factuurmails, dat e-mailadres staat ook los van je KPN ID e-mailadres en zal ook door een KPN medewerker (hier of telefonisch via 0800-0402) gewijzigd moeten worden als ze nu naar dat online.nl adres gestuurd worden.


Hoi @Arnout_67, je kunt verschillende e-mailadressen zelf wijzigen zoals GeSp al noemt. Het e-mailadres wat voor het forum wordt gebruikt is daar echter niet een van, die kan je niet zelf aanpassen. Dat kan ik voor je doen, en heb ik nu voor je gedaan. Als het goed is krijg je de notificatie van deze reactie dus op jouw @kpnmail.nl adres binnen 🙂


Inderdaad, het is heel gemakkelijk ZELF te wijzigen. Bedankt voor de tip