Skip to main content

Goedemorgen,

Dit jaar zijn mijn abonnementskosten voor tv en internet wederom gestegen. Ik heb hiernaast bij jullie ook nog een mobiel abonnement. 

Aangezien alles tegenwoordig duurder wordt, verwacht ik na 5 jaar trouwe klant compensatie op de abonnementskosten voor tv en internet.

Graag zie ik jullie reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Esmé Komen

Hallo @Esmé K. , de reactie van dit forumlid is dat je die compensatie niet gaat krijgen van KPN. Toen je klant werd heb je al een keer van korting of cadeau geprofiteerd, dat blijft KPN niet doen. Wel zijn er maandelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten, houd daartoe de nieuwsbrieven in de gaten.

Je zou je abo’s eens door kunnen spitten of er hier en daar niet op bezuinigd kan worden, bijvoorbeeld een hogere snelheid, die je toch niet nodig hebt, verlagen, tv-pakketten en/of streamingdiensten die je toch niet gebruikt opzeggen, scheelt toch allemaal weer de nodige euro’s.

Bij mobiele abo’s je belminuten en data een  onder de koep nemen of dat niet minder kan, scheelt ook weer,

Succes.

 

 


U kunt zelf uw Hussel pakket samenstellen en i.c.m. uw mobiel abonnement van KPN de nodige kortingen verwerven. KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer.


Ik ben ook trouwe klant van de supermarkt. Dat weten ze a.d.h.v. de klantenkaart (i.c.m. de handscanner). Maar ook daar krijg ik geen korting “omdat alles duurder wordt". Als je met je thuis abonnement nog rond de € 60 euro aanzit, dan mag je dat m.i. niet duur noemen.

Mobiel zit ik op 17,50 voor 10 GB p/mnd en onbeperkt bellen/sms. Uiteraard m'n toestel zonder lening gekocht om de maandlasten juist te drukken.