Hallo,
ik wil graag dat de nummers die ik bel niet zichtbaar zijn op de factuur . Ook zou het fijn dat mijn nummer niet op facturen van andere in te zien zijn . Hoe kan ik dit regelen ?
Hallo,
ik wil graag dat de nummers die ik bel niet zichtbaar zijn op de factuur . Ook zou het fijn dat mijn nummer niet op facturen van andere in te zien zijn . Hoe kan ik dit regelen ?
Hallo
https://www.mijnnummervermelding.nl/
Succes.
Je noemt 2 dingen.
ik wil graag dat de nummers die ik bel niet zichtbaar zijn op de factuur .
Na een paar maanden past KPN de factuur in MijnKPN aan naar een factuur waar geen telefoonnummers meer op staan.
Ook zou het fijn dat mijn nummer niet op facturen van andere in te zien zijn . Hoe kan ik dit regelen ?
Bellen met een geheim nummer.
https://www.kpn.com/beleef/blog/anoniem-bellen.htm
Hallo
Nou... weet ik zo net nog niet...
Hallo
https://www.mijnnummervermelding.nl/
is toch echt gewoon de goede website, ik weet niet via welke browser jij die link probeerde te raadplegen.
CC:
Hoi
Zelf gebelde nummers niet of verborgen op je eigen factuur kan je niet instellen. Alleen als de gebruiker van zo'n nummer heeft aangegeven geanonimiseerd te willen zijn zie je die nummers met 020534**** op je factuur. Alleen de laatste 4 cijfers zijn afgeschermd. Maar dat kan je zelf niet instellen voor gekozen nummers.
Hetzelfde kun je voor je eigen nummer op de factuur van anderen aangeven. Via MijnKPN dus. Als zij jou bellen komt jou nummer ook met alleen de eerste 6 cijfers op hun factuur.
Als je voor de nummerweergave afgeschermd belt naar iemand verschijnt het door jouw gekozen nummer ook zichtbaar in je eigen factuur. Tenzij die ander het afgeschermd heeft via MijnKPN. Dan heb je alleen de laatste 4 cijfers dus afgeschermd.
Je eigen nummer niet meezenden naar ontvanger.
Bel met vaste telefoon *31*telefoonnummer
of met mobiel #31#telefoonnummer .
De code met 31 kan gebruikt worden voor Nederlandse nummers. Bij buitenlandse nrs gebruik dan de landcode tussen de sterretjes (vast) of hekjes (mobiel).
Via mijnnummervermelding.nl sta je wel of niet in detelefoongids.nl .
Hoi
Via mijnnummervermelding.nl dus. Als zij jou bellen komt jou nummer ook met alleen de eerste 6 cijfers op hun factuur.
Volgens hun kommen jouw nummer niet in telefoongids, die heeft geen invloed op anoniem bellen of verbergen van jouw nummer.
Via mijnnummervermelding.nl dus. Als zij jou bellen komt jou nummer ook met alleen de eerste 6 cijfers op hun factuur.
Volgens hun kommen jouw nummer niet in telefoongids, die heeft geen invloed op anoniem bellen of verbergen van jouw nummer.
Hallo
Controleer het zelf maar eens met je eigen vaste of mobiele nummer.
Hallo
Controleer het zelf maar eens met je eigen vaste of mobiele nummer.
Heb net gecontroleerd, het staat dat mijn nummer niet bekend bij hun is, maar op mijn factuur staat wel welke nummer ik gebeld heb.
Hallo
Het gaat niet om het nummer dat jij gebeld hebt, naar het gaat om jouw nummer op iemand anders zijn factuur.
Als ik jou bel zie je op jouw factuur niet mijn volledige nummer, slechts de eerste paar getallen, niet te traceren dus.
In de Telefoongids kun je zien of he er in staat.
Hallo
Het gaat niet om het nummer dat jij gebeld hebt, naar het gaat om jouw nummer op iemand anders zijn factuur.
Als ik jou bel zie je op jouw factuur niet mijn volledige nummer, slechts de eerste paar getallen, niet te traceren dus.
Op mijn factuur staat nooit wie mij gebeld had, op anderman factuur staat mijn nummer ook niet omdat ik anoniem bellen geactiveerd heb. Dat mijn nummer niet in de site staat, vind ik alleen maar goed, dan kan nog minder bedrijven me kan vinden.
Scherp
Hallo
Voor de vaste telefoonlijn is er elke maand een specificatie, daar is niets aan te wijzigen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.