Skip to main content

Beste,

We krijgen na 4,5 jaar nog steeds post van de vorige bewoner. We hebben alle enveloppe retour gestuurd met vermelding van zijn 06 nummer en zijn nieuwe adres. Ook hebben we jullie twee keer gebeld maar telkens bericht dat jullie niet kunnen wijzigen. Wil jullie vragen om GEEN post meer te verzenden van de vorige bewoner naar ons adres. Ontvang graag bevestiging hiervan of wat er nodig is in te regelen.

Hallo @YSV ,

Dien een klacht in en gebruik daarbij de term "Datalek". Dan is de ongewenste post heel snel afgelopen! 

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Hallo @YSV , vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Hi @YSV! Zou je naast de gegevens die @JanD aangeeft ook willen laten weten wat voor type post het betreft? Wel is het zo dat we het via een klacht niet kunnen oplossen. 


Dag Bram,

Ik zie geen prive deel in mijn profiel waar ik informatie kan achterlaten. Makkelijkste is misschien: we zijn de afgelopen 4 jaar klant bij jullie geweest (adres in Bunnik) en op dat adres komt post van de vorige bewoner door. Dat moet toch ook voor KPN een signaal zijn dat de oude bewoner er niet meer woont. Het gaat - na contact met jullie klantenservice - om een betalingsherinnering. Ik heb voor jullie de 06 en nieuwe huisadres van de oude bewoner. Hoor graag hoe te delen.

Je geeft aan dat je het niet via een klacht kan oplossen. Wat is er nodig om post van een vorige bewoner te stoppen? Geen oplossing vind ik niet acceptabel.

Groet,

YSV

 


@YSV alles dat je in het veld “Persoonlijke opmerkingen” zet is alleen te zien voor moderators. Zet daar even de postcode en het huisnummer neer. Daarmee moet ik voeldoende hebben om verder te kunnen. 


 Wel is het zo dat we het via een klacht niet kunnen oplossen. 

@Bram_ 

Bij mijn werkgever gaan allerlei mensen door het gebouw rennen bij zo'n melding. 

En reken maar dat dit soort klachten dan snel opgelost worden. 

 


@Noordzee het is aan de contractant om aan te geven dat ze iets willen veranderen. Dit geldt ook voor de post. Als een klant verhuist dan vragen we dit door te geven. 

Omdat we de situatie zoals die nu is willen voorkomen hebben we wel een proces. We kunnen niet zomaar iets veranderen omdat dit niet mag zonder toestemming van de contractant. Daarom wordt een melding als deze per geval door een mens onderzocht.

Dit staat verder wel los van een klant die post krijgt van een ander door onze schuld. Dan gaat er inderdaad alarm af. In dit geval gaat het om een contractant die zelf nalatig is geweest aan ons door te geven de post niet meer te willen ontvangen op dit adres. 


Hoi @YSV 

Retour afzender op de envelope.
Persoon onbekend op dit adres.

In de brievenbus doen.
Volhouden.

 


Nee hoor, gewoon in een donker hoekje op een stapel, zolang je de inhoud niet leest niks aan de hand, komt vanzelf een.einde aan.


@genetic je advies is super. Dat is normaalgesproken ook altijd de eerste stap. Alleen heeft @YSV dit al een tijd gedaan. Voor waar dat niet goed gaat hebben we een proces om van onze kant een onderzoek te starten. Daarvoor heb ik wel een ingevuld profiel nodig @YSV:wink:


@Bram_  ik zie nergens een veld ‘Persoonlijke opmerkingen’. Waar kan ik die vinden? Kan wel mijn naam in profiel zetten maar meer dan dat niet.


@Bram_  ik zie nergens een veld ‘Persoonlijke opmerkingen’. Waar kan ik die vinden? Kan wel mijn naam in profiel zetten maar meer dan dat niet.

Hallo @YSV , bij alle vakjes waar je privé  bij ziet staan kun je persoonlijke opmerkingen toevoegen.

 


@Bram_  informatie is ingevuld

@JanD dank voor de reactie ook! Zat in KPN profiel te zoeken ipv profiel voor de chat ;)


@YSV dank je voor het doorgeven van de informatie. Ik heb het verzoek bij de juiste dienst gedaan deze post stop te zetten. Zodra ik reactie heb geef ik het gelijk aan je door. 🙂


@Bram_

Sinds afgelopen week is er een antwoord gemarkeerd in dit topic. Dit antwoord geeft nog steeds geen antwoord op mijn wens namelijk: ik wil geen post meer van de oude bewoner. Snap dat hij zaken moet doorgeven, maar als hij het niet doet kunnen jullie mij niet lastig blijven vallen. Wanneer houdt het op?


@YSV ik heb het verzoek doorgegeven. Daarmee zou na enkele tijd geen nieuwe post meer gestuurd moeten worden. Is dit nog wel het geval geweest in de afgelopen maand?