Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

Kan het misschien nog een keer via mail of post verstuurt worden? In Mijnkpn zijn 3 abonnementen geregistreerd maar heb nog steeds geen btw op alle facturen van 2020 tot september 

thank you toppers! 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wil graag de btw vermeld hebben op de factuur!

hoe zet ik dit aan?

Hoi @MELKBOER. Wij kunnen dit voor jou aanzetten. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan zetten wij het voor je aan. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Kan het misschien nog een keer via mail of post verstuurt worden? In Mijnkpn zijn 3 abonnementen geregistreerd maar heb nog steeds geen btw op alle facturen van 2020 tot september 

thank you toppers! 

Ik heb zojuist alle facturen van 2020 met daarop de btw specificatie. :blush:

Beste KPN,

Kunnen jullie voor mij ook de BTW op de factuur zichtbaar maken?

Groet Beanca

Hoi @Beanca . Welkom op het KPN Forum! Wij zullen voor jou uitzoeken of dat mogelijk is. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan gaan wij voor jou aan de slag!

Beste zou u voor mij de BTW specificatie op mijn factuur aan willen zetten?

Mvg Arian

Hi @arianvandijk, ik heb aangegeven dat de BTW vanaf nu op je factuur moet staan! 

Zijn er nog bepaalde maanden waar je achteraf een BTW specificatie voor wil ontvangen? 

Hoi Maja,

Bedankt voor je snelle reactie en het doorgeven. Als het mogelijk is zou ik ook graag facturen met de BTW  vanaf Januari 2020 willen.

Graag gedaan en er zijn 10 BTW specificaties naar je onderweg! :blush:

Hallo,

Ik zou graag de BTW op mijn factuur willen hebben. Ik kan zelf niet vinden waar ik dit kan doen dus ik vroegg mij af of dit überhaupt mogelijk is?

Zo niet, zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

mvg,

Tanja

Hoi @Azula93. Welkom op het KPN Forum! Wij hebben de mogelijkheid om dit voor jou te regelen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan kunnen we het toevoegen aan jouw toekomstige facturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Hi Vikash,

Als het goed is staat deze al vermeld in mijn profiel!

ik had dit van te voren al ingevuld namelijk en als ik nu naar mijn profiel ga staat alles al ingevuld.

groetjes Tanja

Hi Vikash,

Als het goed is staat deze al vermeld in mijn profiel!

Bedankt! Ik heb de BTW specificatie toegevoegd aan jouw (toekomstige) facturen. :blush:

Beste KPN,

Ik zou graag de BTW vermeld willen krijgen op de toekomstige facturen van mijn mobiele abonnement.

Met vriendelijke groet

Hi @Marcel_Marcel, ik zet de BTW graag voor je aan op de factuur, zou je daarvoor nog het betreffende mobiele nummer willen vermelden in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? :slight_smile:

Beste KPN team,

Graag zou ik btw vermeld krijgen op mijn facturen. Hoe regel ik dat? 

Hallo, mag ik een BTW specificatie op mijn factuur aub?

dank

Hoi @kampmarc. Welkom op het KPN Forum. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zetten wij de BTW specificatie aan op jouw factuur. 

Beste KPN team,

Graag zou ik btw vermeld krijgen op mijn facturen. Hoe regel ik dat? 

Hi @ClaireClarice Als je jouw KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer maak ik het voor je in orde. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Beste kpn, ik wil graag btw gegevens op mijn factuur. Hoe kan ik dat regelen?

Met vriendelijke groet,

Jerry 

Graag de btw aanvinken op mijn factuur.

Hoi @JHEVENTS. Welkom op het KPN Forum. Ik heb de btw specificatie toegevoegd aan jouw factuur. :relaxed:

Geachte heer, mevrouw,

Graag zie het BTW-bedrag apart zichtbaar op mijn facturen voor mijn mobiele telefoon.

Is dat in te stellen?

Hartelijke groet,

Arjan

Beste kpn, ik wil graag btw gegevens op mijn factuur. Hoe kan ik dat regelen?

Met vriendelijke groet,

Jerry 

Kan ik je mee helpen, @vanHeer Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Geachte heer, mevrouw,

Graag zie het BTW-bedrag apart zichtbaar op mijn facturen voor mijn mobiele telefoon.

Is dat in te stellen?

Hartelijke groet,

Arjan

En hetzelfde verzoek voor jou, @jan harrold  Als je jouw KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer helpen we je verder. 

beste Bart,

Ik heb mijn gegevens op het forum profiel aangevuld

Beste KPN,

Groet Laurens