Ik zou graag de BTW vermeld zien op mijn facturen voor KPN mobiel en de factuur van november alsnog met BTW-vermelding ontvangen. Hoe kan ik dit aanvragen?
Â
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Â
Kan ik voor je doen, @pcgrinwis Zet je je mobiele nummer nog even in je Forum Profiel? Dan maak ik het in orde.Â
Hallo @JanS59, welkom op het forum. Om de btw specificatie aan te kunnen zetten hebben we nog wel wat gegevens van jou nodig. Zou je jouw forumprofiel willen invullen?Â
Beste Bart, dat wil ik wel doen, maar dat wordt nergens gevraagd in het profiel. Waar moet ik mijn mobiele nummer dan invullen?
Â
Die mag je wel achter je mobiele klantnummer invullen, @pcgrinwis. Of anders in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Het maakt niet zo heel veel uit, zolang er maar ‘Privé’ achter staat :)Â
Is ingevuld achter klantnummer mobiel. Dat mag eigenlijk wel wat duidelijker...
Is ingevuld achter klantnummer mobiel. Dat mag eigenlijk wel wat duidelijker...
Bedankt! Mee eens, het zou handig zijn als daar ook een veldje voor was, ik ga even navragen of we die er wellicht bij kunnen zetten! Ik heb de BTW specificaties van de voorgaande facturen nu naar je toe gemaild en heb aangegeven dat de BTW vanaf nu op de factuur mag. Of dat direct bij de volgende factuur al goed gaat durf ik niet te zeggen. Mocht je die nog zonder de BTW ontvangen dan mag je dat hier aangeven en zullen we de losse BTW specificatie weer nasturenÂ
Goedemorgen, al jaren ben ik klant bij KPN. Ik krijg dus ook al jaren facturen, met hierop de btw vermeld. Nu heb ik een nieuw abonnement en blijkt het godsonmogelijk om op de eerste factuur die ik hiervoor heb ontvangen een btw specificatie te krijgen. Ik heb hier eergister een half uur over gebeld en gister 45 minuten. Mijn geduld is dus inmiddels wel op. Ook de dame die mij er gisteren mee probeerde te helpen werd wat kriegel van de onzin antwoorden die zij van hogerhand kreeg. Het is voor KPN toch zeker echt niet onmogelijk om even een btw specificatie te versturen????
Â
Â
Goedemorgen @MvanHelden, ik heb voor je nu aangezet dat je elke maand voor het nieuwe abonnement aangezet. Tevens heb ik je zojuist een e-mail gestuurd met alsnog de specificatie van de btw voor de eerste factuur.Â
Hallo Jeroen, hartelijk dank. Echter heb ik de mail niet ontvangen, ook niet in de spammap. De aankondiging dat je geantwoord hebt wel, dus aan het gebruikte mailadres kan het niet liggen. Wil je de vernieuwde versie dus nogmaals verzenden?
Alvast bedankt!
Heb het nogmaals verzonden @MvanHelden!Â
Heb het nogmaals verzonden @MvanHelden!Â
Bedankt Erik, nu is de factuur wel binnen gekomen. Fijn weekend alvast!
Â
Super! Dank voor de update.
Goedenavond,
Ook ik zou graag de BTW aan willen zetten op mijn facturen voor mobiel (net een maand overgestapt), net als bij de andere producten. Profiel net aangevuld met mobiel nummer onder klantnummer mobiel. Kan iemand dan ook de eerste factuur met btw-specificatie sturen? Is mijn administratie weer op orde ;-)
Bedankt!
Gelukt @Marloes_! De volgende keer ontvang je ze directÂ
Ik zou graag btw op mijn facturen vermeld willen.Â
Kunt u dat voor mij regelen?
Â
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Ik zou graag de BTW vermeld zien op mijn facturen voor KPN mobiel en de factuur van november alsnog met BTW-vermelding ontvangen.
Alvast bedankt!
@KrachtigKwetsbaar Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen.Â
@Ed Steenhoek Ook voor jou heb ik de btw specificatie toegevoegd en de factuur van november opnieuw verstuurd.Â
Beste KPN,
Â
Ik wil via deze weg graag ook het verzoek doen om de btw op mijn facturen te zien.
Kan dat nog aangepast worden voor heel 2020?
Groet,
Liza
Â
Â
Ook ik wil graag op de maandelijkse factuur BTW specificatie. Kan dit geregeld worden?
dank, FrancescaÂ
Beste KPN,
Â
Ik wil via deze weg graag ook het verzoek doen om de btw op mijn facturen te zien.
Kan dat nog aangepast worden voor heel 2020?
Groet,
Liza
Â
Â
Hallo @LizaBezo Kunnen we voor je regelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik wil graag de BTW op mijn facturen vermeld hebben en alle facturen incl btw vermelding over 2020 ontvangen. Kan dat?
Â
Â
Goedemiddag, graag zou ik ook btw vermeld zien op mijn mobiele telefoon facturen. Wie kan daar voor zorgen? Het gaat om zowel het internet thuis als mijn mobiele abonnement en verbruik. Groeten Evert
Hallo @SjoerdSchoenmakers en @Evert73 Kunnen we in orde maken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi Bart, heb ik zojuist gedaan.
Groeten Evert