@Evert73 . Dank voor de gegevens. Ik heb het zojuist voor je aangepast.
Dank! Zou ik dan ook zo brutaal mogen zijn om de facturen van mobiel en kpn thuis van 2019 en 2020 te vragen met btw erop vermeld? Alvast hartelijk dank!
Groeten Evert
Ha @Evert73 ik heb de btw specificaties van mobiel tot juni 2019 kunnen sturen. Van daarvóór heb ik alleen nog de facturen met de bedragen incl. btw. Die heb ik er ook maar bij gedaan .
Beste Moderator,
kunnen jullie voor mij de BTW aanzetten op de facturen?
Mvg Rolifase
Jahoor, @Rolifase. Als jij je gegevens invult in je profiel en het hier laat weten, dan gaan wij voor je aan de slag.
Hallo,
Kunt u de BTW voortaan vermelden op de factuur voor 06-xxxxxxx
Alvast bedankt
Martijn
*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy
Het is voor je geregeld @MWH70!
Ik wil ook graag een btw-factuur voor zowel Mobiel en Thuis.
Groeten,
Carlijn
Maandelijks staat de btw al gespecificeerd voor het Thuis abonnement @Carlijn111. Voor jouw mobiele abonnement heb ik het nu aangezet.
@Rolifase Geregeld! Je ontvangt vanaf nu facturen + BTW spec.
Beste,
Graag wil ik de BTW vermeld hebben op de factuur voor KPN mobiel, ook voor de facturen uit de afgelopen 2 maanden.
Ik zie in het forum dat hier veel verzoeken voor zijn, mijn suggestie is om dit vast te regelen voor alle klanten, zoals dat ook voor de facturen van KPN thuis gebeurt.
Met vriendelijke groet,
Berry Grooten
Beste @bgrooten, welkom! Ik kan dit zeker voor je aanvragen. Zou je daarvoor je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je graag.
Ik heb mijn gegevens aangevuld.
06 nummer kan ik niet kwijt in het profiel, maar de klantnummers, postcode en huisnummer wel.
@bgrooten Bedankt voor invullen van je forumprofiel.
Ik heb btw aangezet op de mobiele facturen, dit zal zichtbaar zijn vanaf de volgende factuur!
Goedemorgen,
Ik wil graag de BTW op de factuur van mijn mobiel vermeld zien die ik laatst heb aangeschaft.
Kunt u dit voor mij regelen?
Groet,
Nanette
Admin: samengevoegd met centrale topic
Hoi @Nanettevs, welkom! Dit kan, als jij je forumprofiel zou willen invullen en hier weer reageert als je dit gedaan hebt. Dan zetten wij de btw specificatie voor je aan.
Beste KPN,
Ik wil graag dat de BTW wordt vermeld op de KPN mobiel (prive, ZZP) factuur.
Alvast bedankt!
Beste KPN,
Ik wil graag dat de BTW wordt vermeld op de KPN mobiel (prive, ZZP) factuur.
Alvast bedankt!
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
@Johan20 Welkom op het forum.
Ik heb op de mobiele nummers BTW op de factuur aangezet, voor 1 van de nummers stond dit al aan! :)
Beste,
Ik heb eerder eens op dit forum gevraagd om de btw op de factuur vermeld te krijgen. Dat is destijds ook gebeurd en dat ging lang goed. Helaas is de btw op de facturen van de maanden november 2020 en december 2020 verdwenen. Waarom is dat ineens er weer af gehaald?
Graag standaard de BTW op de factuur vermelden.
Alvast bedankt,
Sander
Goedenavond,
Ik zou graag de BTW vermeld willen zien op de facturen van mijn mobiele abonnementen.
Hoe kan dat geregeld worden?
Met vriendelijke groet,
P
Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
Beste,
Ik heb eerder eens op dit forum gevraagd om de btw op de factuur vermeld te krijgen. Dat is destijds ook gebeurd en dat ging lang goed. Helaas is de btw op de facturen van de maanden november 2020 en december 2020 verdwenen. Waarom is dat ineens er weer af gehaald?
Alvast bedankt,
Sander
Ha @SG I en P wat gek! Ik zie 'm nu op die van december wel staan, maar op die van eerdere facturen niet. Heb je een kopie nodig? Zo ja, van welke dan?
@PippyLangkous welkom! Wil jij jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Beste,
Alvast bedankt,
Sander
Ha @SG I en P wat gek! Ik zie 'm nu op die van december wel staan, maar op die van eerdere facturen niet. Heb je een kopie nodig? Zo ja, van welke dan?
@PippyLangkous welkom! Wil jij jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi, goedemorgen,
Inderdaad, ik zie het bij december wel weer erbij staan. Dan gaat het vooralsnog alleen om november 2020. Daar staat het niet op. Blijft de btw op toekomstige facturen nu wel erop staan? (
Zou het niet handig zijn als het er voor iedereen gewoon standaard op staat? Dan hoeven jullie dit niet meer te doen en de klanten er niet meer om te vragen.
Waarom kan de klant dit niet zelf regelen in de KPN-app op de telefoon? Toevoegen van de knop met “btw aan/uit”, wel zo makkelijk ;)
Fijne dag.
Sander
Goedemorgen,
Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel vermeld zien.
Ik had dit al eerder gevraagd, maar op mijn laatste factuur van 7 december is de BTW nog niet zichtbaar.
Wellicht is e.e.a. even niet goed gegaan met betrekking tot het instellen, of zie ik dit pas op de volgende facturen?
Kunt u voor mij het nazien en/of regelen?
Groet, Marcel
Beste,
Alvast bedankt,
Sander