Beste,
Ik heb eerder eens op dit forum gevraagd om de btw op de factuur vermeld te krijgen. Dat is destijds ook gebeurd en dat ging lang goed. Helaas is de btw op de facturen van de maanden november 2020 en december 2020 verdwenen. Waarom is dat ineens er weer af gehaald?
Graag standaard de BTW op de factuur vermelden.
Alvast bedankt,
Sander
Ha @SG I en P wat gek! Ik zie 'm nu op die van december wel staan, maar op die van eerdere facturen niet. Heb je een kopie nodig? Zo ja, van welke dan?
@PippyLangkous welkom! Wil jij jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi Marcia,
Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Ik heb alleen de btw voortaan standaard op de facturen nodig van 1 mobiel nummer. Dat 06-nr wat hoort bij het klantnummer wat ik heb ingevuld. En eigenlijk voor heel 2020 een kopie met btw als dat kan. Alvast bedankt!
Mvg, P.
Bedankt @PippyLangkous, ik heb de BTW specificaties aangezet en ze met terugwerkende kracht per mail opgestuurd!
@SG I en P ik stuur jou die van november nog een keer toe en @Helma-Roubos die van december!
Dankjewel Thomas prima,
Nog een vraag ik zie dat ik genoemd word als Helma Roubos. Dat is sinds 2 jaar mijn ex. Ikzelf heb dit mobiele nummer meer dan 20 jaar in bezit. Zelfs nog voordat zij ook maar in beeld was..... Kan je ervoor zorgen dat mijn eigen naam word gebruikt?
Met vriendelijke groet,
Marcel van Apeldoorn
Geachte heer/mevrouw,
Kunt u svp de btw vermelding aanzetten op mijn facturen?
Indien mogelijk graag met terugwerkende kracht (alleen 2020)
Hartelijk dank!
@Marcel van Apeldoorn ik heb je forumnaam aangepast :)
Goedemiddag,
Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel vermeld zien.
Kunt u dit voor mij regelen?
Frank
@1973 dat is geen probleem, om wat voor abonnement gaat het?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
Beste Thomas,
Heel erg bedankt ook voor de e-mails met kopieën!
Ik mis alleen nog kopie factuur van jan en feb 2020 met btw. Als dat mogelijk is, zou je die dan misschien ook nog willen sturen?
Bij voorbaat dank,
P.
Hoi @FrankM85. Ja, dat kan ik! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is goed!
Hoor graag
De factuur van januari en februari heb ik helaas de BTW specificatie niet van, wel de facturen zelf.
Ik weet niet of je daar nog iets aan hebt maar die heb ik je voor de zekerheid nog wel even toegestuurd.
@Thomas dank voor je snelle reactie!
gegevens heb ik zojuist aangevuld.
@Thomas PS betreft mijn mobiel abonnement.
ok vandaar dat je die niet had opgestuurd. Toch bedankt.
Grt, P.
@1973 Dank voor het invullen van je gegevens. Ik heb de btw vermelding aangezet voor de aankomende facturen van je mobiele abonnement. De facturen van 2020 heb ik met btw specificatie naar je verstuurd per e-mail. Je kan ze elk moment in je postvak verwachten.
@Jose_ ze zijn al binnen, top!
dank en fijne avond!
Hoi@Lisa
De gegeven staan er nu bij
Gr Frank
Dank je, @FrankM85. Bij dezen heb ik btw op de factuur aangezet :)
Goedemiddag heer/mevrouw,
Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel vermeld zien.
Kunt u dit voor mij regelen?
Met vriendelijke groet,
Henri
@henriwit Ik heb de BTW op de factuur voor je aangezet. Vanaf de volgende factuur zou dit zichtbaar moeten zijn!
Goedemorgen,
ik zou graag BTW op mijn factuur vermeld zien staan, ook van voorgaande facturen vanaf oktober 2020 (start nieuw abonnement met nieuw toestel). Ik hoop dat dit mogelijk is.
Geert
Hoi @Geertvdm1, bij het abonnement wat bij de gegevens op jouw profiel hoort, staat de BTW al actief. Dat wordt al op de facturen vermeld
Of wil je het ook graag bij een ander abonnement? Zou je in dat geval de abonnementsgegevens van dat abonnement kunnen toevoegen aan je profiel?
Is het mogelijk de BTW op mijn factuur van het mobiel abonnement aan te geven?
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi @Jasper_h, op de factuur waarbij mijn telefoon werd afgeschreven stond geen BTW vermeld over de telefoon. Nu zou ik graag een BTW bon van het toestel ontvangen, zodat ik het mee kan nemen in de aangifte.
Met vriendelijke groet,
Geert