Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

@GDGmc, dat is zeker mogelijk! Zou je jouw profiel willen invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Als je hier een seintje geeft zodra je profiel is ingevuld, ga ik het voor je regelen!

@Geertvdm1, ik zie dat je op 24 december een topic bent gestart waarin je hier ook naar vraagt. Ik of één van mijn collega-moderators zullen daar op reageren zodra we daar aan toe zijn. Het is erg druk en we reageren op volgorde van binnenkomst op topics. Je kunt over enkele dagen dus een reactie verwachten! Wil je sneller geholpen worden? Dan kun je het beste even met onze telefonische klantenservice bellen via 0800 0402 (gratis).

Ondanks BTW AAN sms nog geen BTW facturen ontvangen voor mobiel.

Ik lees dat via Forum dit mogelijk ook geregeld kan worden?

Graag zou ik met terugwerkende kracht over 2020 facturen met BTW vermelding ontvangen elke maand. Mijn profiel heb ik aangevuld, graag hoor ik of er nog iets ontbreekt.

*Admin: verplaatst naar verzameltopic. 

Hallo @HenricaM, ik heb voor nu alsnog de btw specificatie aangezet en tevens van alle facturen uit 2020 het nagestuurd. 

Hallo @HenricaM, ik heb voor nu alsnog de btw specificatie aangezet en tevens van alle facturen uit 2020 het nagestuurd. 

Fijn @Jeroen_dB  dat is snel! Is het mogelijk om ook nog de maanden januari en februari toegestuurd te krijgen? Dan heb ik ze compleet. Alvast Dank!

@HenricaM Ik heb ook de specificaties van januari en februari verstuurd! 

Ik zou mijn facturen graag inclusief btw ontvangen.

Hallo,

Graag zou ik op de factuur van mijn mobiele abonnement de BTW vermeld zien.

Als U dat voor me zou kunnen regelen met terugwerkende kracht, zou ik weer geholpen zijn!

Alvast bedankt.

*admin: samengevoegd met het centrale topic

@BNV Dat kan! Laat je abonnementsgegevens achter in je profiel en geef hier een seintje. Wij maken het voor je in orde!

Hoi Lisa, 

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel opgeslagen. Laat je me even weten of alles in orde is?

Dank je wel.

Nicole

@BNV Het is gelukt! Normaal kan ik het btw factuur met één klik nasturen. Dit lukte even niet, dus heb ik hem handmatig je kant op gestuurd. Check dus even je mail! :smile:

Hoi @Hudson115! Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer/mobiel nummer is voldoende! We horen graag van je :relaxed:

Hoi Lisa,

Ik heb m'n abonnementsgegevens ingevuld!  :slight_smile:

@Hudson115 Ik heb btw op de factuur voor je aangezet. Normaal gesproken wordt dit vanaf de eerstvolgende factuur zichtbaar! 

Ook heb ik de factuur van december verzonden met daarop de btw vermeld! 

Ik zou graag de btw op de factuur voor mobiel zien. Zag dat ik dan hier moet zijn om dat te regelen. Hoor graag!

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Goedemorgen,

Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel vermeld zien.

Kunt u dit voor mij regelen?

Vriendelijke groet,

Stijn

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Zouden jullie beide het forumprofiel willen invullen? @Newww & @Big Z Postcode, huisnummer, klantnummer/mobiel nummer is voldoende! Als dat gebeurd is, geef hier in dit topic even een seintje dan ga ik de btw specificatie regelen!. 

Dank voor je snelle reactie Jeroen_dB. Mijn profiel is aangevuld. 

Zouden jullie beide het forumprofiel willen invullen? @Newww & @Big Z Postcode, huisnummer, klantnummer/mobiel nummer is voldoende! Als dat gebeurd is, geef hier in dit topic even een seintje dan ga ik de btw specificatie regelen!. 

Dank! @Jeroen_dB Heb het aangevuld.

Voor jullie beide heb ik het nu aangezet. Vanaf februari zal het zichtbaar zijn op de facturen. Januari stuur ik jullie nog een losse specificatie van.

Ik wil graag dat btw specificatie wordt geactiveerd op mijn facturen.

Welke handelingen moet ik verrichten om het te kunnen activeren?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Graag zal ik de BTW specificatie op de facturen van mijn Internet/bellen en Mobiel abb willen hebben.

Alvast bedankt!

ps mocht het via een andere manier gaan dan hoor ik het natuurlijk graag.

gr Iris Koster

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi @Iris77! Fijn dat jij jouw profiel al ingevuld hebt: ik heb de BTW specificatie voor het klantnummer van mobiel bij deze aangezet. Vanaf de volgende factuur wordt de BTW automatisch gespecificeerd. De BTW voor Internet en TV wordt al gespecificeerd op de facturen (zie het groene vlak op blad 1).

Top! Dankjewel voor de snelle actie!. groet Iris

Beste,

Kunnen jullie voor mij de BTW specificatie aan zetten en de BTW specificatie van afgelopen maanden uploaden in MijnKPN?

Alvast bedankt!

Groet,

Paul

@PaulGo Fijn dat je gegevens al in je profiel staan! Ik heb ze erbij gepakt en voortaan de BTW op de factuur voor je aangezet. Dit wordt niet met terugwerkende kracht gedaan op al aangemaakte facturen, daarom kunnen we die je apart per e-mail toesturen. Laat je weten welke facturen je graag wilt ontvangen?