@Alexandra Bedankt voor de snelle reactie.
Kunnen jullie de BTW specificatie nog toesturen van september 2020 t/m heden?
Alvast bedankt!
Groet,
Paul
Ze zijn onderweg @PaulGoÂ
Je factuur voor januari is op 01-01 al klaargezet, en ik weet niet helemaal zeker of de BTW er wel of nog niet op vermeld zal worden. Mocht dat niet het geval blijken te zijn, trek je hier dan weer aan de bel? Dan zullen we daar ook de BTW specificatie voor nasturen!
HI,
waar zijn we hier allemaal mee bezig om een eenvoudige vraag over een wettelijke verplichting in orde te krijgen
graag een BTW specificatie op mijn KPN Mobil factuur
gegevens heb ik ingevuld in mijn profiel
groetjes, Peter
Â
*Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic
Hoi @peterkeu, ik heb het voor je aangezet en de afgelopen specificaties ook toegestuurd. Deze ontvang je dadelijk per mail en met de volgende factuur gaat het automatisch.
Mocht je verder nog vragen hebben weet je ons te vinden!
​Hoi @Bert888. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum Profiel. Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen.Â
​
Beste ,
Â
ik zou graag btw op factuur van mijn mobiel abonnement van hele 2020 ontvangen.
Â
zou dit voor mij in orde maken
Â
met vriendelijke groetÂ
jimy
Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hoi @Jimy, welkom op het forum!Â
Ik heb jouw vraag verplaatst naar het verzameltopic hierover! Zou je jouw gegevens (postcode, huisnummer, mobiele nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers IBAN) in jouw forumprofiel willen invullen? En wil je me hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan ga ik je helpen.Â
bedankt voor je rectie ik heb via chat contact gehad ze hebben voor de toekomstig facturen aangepast maar oude facturenÂ
kunnen ze niet aangespassen dat vind wel jammer.
Dag ik heb tijdje geleden aangevraagd om het btw inclusief bedrag mee te nemen op mijn maandelijke factuur. Alleen heb ik het dec 2020 factuur nog niet ontvangen. Zou je willen het naar me toesturen? Het is nodig voor mijn zzp’er administratie…Â
Â
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Â
@Jimy Fijn dat het voor toekomstige facturen nu in ieder geval geregeld is.Â
Zou je voor mij nog je forumprofiel willen invullen met de gegevens waar Jose om vraagt? Dan kan ik uitzoeken of ik ook de facturen uit het verleden kan verzenden!Â
Ik wil graag de btw op mijn facturen en hoe kan ik facturen inzien die ouder zijn dan een jaar?
mvg
Roy de Vries
Â
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik wil graag de btw op mijn facturen en hoe kan ik facturen inzien die ouder zijn dan een jaar?
Hoi @tisnietpluis. Welkom op het KPN Forum! Wij hebben de mogelijkheid om de btw specificatie toe te voegen aan jouw toekomstige facturen en oude facturen per e-mail te versturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!
Â
@alexiawpy welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Dag Thomas, ik heb de gegevens al ingevuld. Zou je hier me verder kunnen helpen? Alleen vraag ik me af of de invulling van mijn gegevens nodig is. Want voorheen sinds afgelopen 1.5 jaren ontvang ik elke maand een factuur met btw. Als het goed is, heb ik in dec mijn factuur binnen moeten krijgen. ik heb op deze forum een vraag gesteld omdat ik het factuur om welk reden dan ook niet binnen ontving…
ik zie het factuur graag tegemoet. Bedankt.
Goedemorgen @alexiawpy, fijn dat je je gegevens al ingevuld hebt. Ik begrijp dat het alleen om de laatste factuur van december gaat, klopt dat? Gaat het erom dat je de BTW op de factuur mist, of heb je de factuur helemaal niet ontvangen?
Hoi @tisnietpluis. Welkom op het KPN Forum! Wij hebben de mogelijkheid om de btw specificatie toe te voegen aan jouw toekomstige facturen en oude facturen per e-mail te versturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!
Â
Dank u voor uw bericht. Ik heb de gegevens ingevuld. Mvg.,
@tisnietpluis Super, dankjewel. Kan je bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ in je profiel nog toevoegen om welk abonnement (of abonnementen) het gaat, waarvan je de de BTW op de factuur wilt hebben? En naar welke facturen ben je precies op zoek? Dan helpen we je hiermee.
@Alexandra Dag. Ik heb het factuur met btw van dec 2020 niet ontvangen. Zou je hem naar me willen mailen? En ook zou je willen zorgen dat elke maand het factuur met btw wordt opgestuurd naar mijn email? Bedankt.
@tisnietpluis Super, dankjewel. Kan je bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ in je profiel nog toevoegen om welk abonnement (of abonnementen) het gaat, waarvan je de de BTW op de factuur wilt hebben? En naar welke facturen ben je precies op zoek? Dan helpen we je hiermee.
Ik heb de abonnementen in de opmerkingen gezet. Ik wil graag van beide abonnement voor heel 2020 de btw vermeld hebben.
Ik heb de abonnementen in de opmerkingen gezet. Ik wil graag van beide abonnement voor heel 2020 de btw vermeld hebben.
Ik zie 1 abonnement in je profiel. Die factuur heb ik opnieuw gestuurd. Met terugwerkende kracht kan ik helaas geen facturen met BTW versturen. Dat is echter wel makkelijk te berekenen.Â
Het 2e abonnement kan ik niet vinden, heb je die gegevens alsnog voor ons?Â
Â
Ik zie 1 abonnement in je profiel. Die factuur heb ik opnieuw gestuurd. Met terugwerkende kracht kan ik helaas geen facturen met BTW versturen. Dat is echter wel makkelijk te berekenen.Â
Â
Ik heb toch echt 2 abonnementen bij persoonlijke opmerkingen vermeld. Net nog gecontroleerd. Ze staan er echt.
Â
@Alex_PÂ Zou je willen ook mijn verzoek behandelen? Ik wacht op mijn dec factuur btw om mijn administratie af te ronden...Bedankt
Ik wil graag dat BTW specificatie wordt geactiveerd op mijn facturen
Â
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi @C.A.K.A. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter laten in het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij de BTW specificatie toevoegen aan de toekomstige facturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?