Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

Dag ik heb op de forum 1 week geleden een verzoek geplaatste om het factuur met btw van dec 2020 te ontvangen maar krijg ik nog steeds geen direct reactie om mijn verzoek te afhandelen…

Ik ontvang maandelijkse facturen met btw sinds meer dan 1 jaar gelden. Nu is het plotseling gestopt en het kost ontzettend veel moeite om dit te krijgen… ik heb meerde posten op de forum geplaatste maar wordt steeds negeerde..Dat is onacceptabel.

Het is bedoelde ik nog steeds facturen met btw elke maand zou krijgen...en voor bepaalde reden is eens gestopt…

Nu wacht ik op een antwoord en de deadline van levering voor zzp administratie VAT wordt steeds dichter bij...hoe kan ik dan verder???

Bovendien heb ik alles op mijn profiel ingevuld volgens de forum. Dus kan het niet zijn er nog meer dingen ik moet invullen...

@alexiawpy Sorry, we hebben je laatste reacties over het hoofd gezien. Ik heb het even voor je nagekeken, BTW op de factuur staat wel aan zie ik, dus dat staat goed. Ik heb je de laatste twee facturen met BTW specificatie per e-mail toegestuurd. Laat je ons hier weten of je ze ontvangen hebt en of je nu alles hebt dat je nodig hebt?

@Alexandra bedankt. Idd heb ik hem goed ontvangen. En zou je graag willen in het systeem zetten zodat ik vanaf nu elke maand het factuur met btw zou ontvangen? Mvg

Het staat al aan, @alexiawpy. Ik zie op je afgelopen factuur en degene die je deze maand krijgt de btw ook gewoon staan. Ik ga er dan ook vanuit dat dit  verder in orde is en blijft. 

Hoi @C.A.K.A. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter laten in het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij de BTW specificatie toevoegen aan de toekomstige facturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb het aangepast. Kunnen jullie een bevestiging sturen als mijn BTW specificatie is toegevoegd aan de toekomstige facturen? 

Alvast bedankt.

@C.A.K.A. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb btw op toekomstige facturen aan gezet. 

Goededag! 

Ik wil graag op mijn factuur de BTW gespecificeerd zien. 

Ik lees overal dat ik dit hier kan regelen via een KPN werknemer. 

Indien er aanvullende vragen zijn, verneem ik dat graag. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dat klopt, @LindaWarmerdam. Wij kunnen dit voor je in orde maken. Wil je ze vanaf nu BTW gespecificeerd zien of wil je ook btw-specs met terugwerkende kracht ontvangen? Om het in orde te maken. Hebben we je abonnementsgegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer is voldoende. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je!

@Lisa Gedaan! Alvast bedankt voor het in orde maken!

Hoi @JanS59! Dat kan, vul jij de benodigde gegevens in, in jouw profiel? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer is voldoende. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier een seintje als jouw gegevens aangevuld zijn?

Graag zou ik een BTW-specificatie op de volgende (mobiele) factuur ontvangen. Hoe kan ik dit regelen?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi @Wouwie77. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wij hebben de mogelijkheid om de btw specificatie toe te voegen aan jouw toekomstige facturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter laten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!

Hoi @Vikash ik heb de gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

@Wouwie77 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd. :blush:

Goedenavond,

Ik zou graag de BTW op mijn facturen vermeld zien. Kan ik dit zelf instellen?

Mijn telefoonnummer is **********en dit nummer staat op Timmer & Afbouwbedrijf M. Voogdt.

Alvast bedankt!

Mvg, 

Maurice Voogdt

*admin: privégegevens verplaatst naar profiel en verplaatst naar verzameltopic

Hoi @AnnemarieJ, welkom op het forum. Ik heb je privégegevens verplaatst naar je profiel omdat je deze hier openbaar had geplaatst.
Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens verder invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je ook de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Dag,

Graag zou ik de btw op mijn factuur vermeld zien.

Vrgr,

Erik

Ik zou ook graag BTW op mijn factuur voor mobiel gespecificeerd krijgen.

mvg,

RJ

Goedemorgen @ErikVos.

Ga ik voor je regelen! Zou je jouw forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN kun je invullen bij ‘persoonlijke opmerkingen'. Als je hier een seintje geeft zodra je jouw profiel hebt ingevuld, dan helpen we je verder! 

Hallo @RJ67,

Ook voor jou zal ik de btw op de factuur aanzetten. Zou je in jouw forumprofiel nog de laatste 3 cijfers van je IBAN willen invullen (bij persoonlijke opmerkingen)?

Hoi @AnnemarieJ, welkom op het forum. Ik heb je privégegevens verplaatst naar je profiel omdat je deze hier openbaar had geplaatst.
Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens verder invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je ook de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hoi Thomas, ik heb de gegevens ingevuld. Het gaat om het abonnement van mijn man.

Mvg, Annemarie

@AnnemarieJ top! Ik heb btw aangezet op de facturen! Het kan één factuur duren voordat het verwerkt is. 

@AnnemarieJ top! Ik heb btw aangezet op de facturen! Het kan één factuur duren voordat het verwerkt is. 

Top! Dank je wel.

Ze zijn onderweg @PaulGo :blush:

Je factuur voor januari is op 01-01 al klaargezet, en ik weet niet helemaal zeker of de BTW er wel of nog niet op vermeld zal worden. Mocht dat niet het geval blijken te zijn, trek je hier dan weer aan de bel? Dan zullen we daar ook de BTW specificatie voor nasturen!

Goedemiddag,

Afgelopen week de factuur voor januari mogen ontvangen en er wordt inderdaad nog geen BTW op vermeld. Waarschijnlijk heeft het elkaar net gekruist en wordt het pas automatisch meegenomen miv februari 2021. Kunnen jullie de BTW specificatie voor januari 2021 nog nasturen?

Alvast bedankt.

Groet,

Paul

@PaulGo, opgestuurd!