Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

Hallo, ik wil graag voortaan de BTW zien op mijn factuur. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo, ik wil graag voortaan altijd btw op mijn factuur vermeld hebben; kan dat? Met vriendelijke groet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@kb2021, @Ivo69, welkom! Ik heb zojuist voor jullie beiden de BTW aangezet, het zal vanaf de komende factuur erop staan :)

Ik krijg iedere maand twee facturen van KPN Op de een staat keurig de BTW vermeld, op de andere niet. Kun je dit voor mij aanpassen, zodat ik op iedere factuur ook de BTW terugzie?

Natuurlijk @StijnT. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoi Lisa, dank voor je berichtje. Mijn profiel is aangepast! Groet, Stijn

Done! @StijnT. Vanaf nu ontvang je ook BTW-specificaties van je mobiele abonnement. 

Graag BTW specificatie op mijn factuur.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste @Adja21, welkom! Dat kan ik voor je regelen! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je verder.

Beste heer/mevrouw,

Zou graag van 2020 btw facturen willen ontvangen en voortaan ook graag deze btw facturen standaard ontvangen.

Mvg,

C

Ik zou graag de btw op mijn factuur willen zien zodat ik deze als zzpér kan inboeken in mijn boekhouding. Zouden jullie ook de facturen van december 2020 en januari 2021 kunnen aanpassen inclusief de btw? Alvast bedankt! 

Mvg, Miranda

@cccc12 dat kan! Wil jij dat ook jouw klantgegevens aanvullen in jouw profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?
Graag jouw postcode en huisnummer, klantnummer en 06 nummer.

Gedaan!

Heel fijn, dank je wel @cccc12. BTW specificatie is zichtbaar vanaf de volgende factuur. De BTW specificatie van december 2020 en januari 2021 zijn bij deze alsnog toegezonden per e-mail.

Goedemiddag, 

Ik zou heel graag de facturen op willen vragen vanaf januari 2020 tot aan nu met aparte BTW vermelding. (van mijn mobiele abonnement, eindigend op 668)

Is dat mogelijk? En kan ik de factuur vanaf nu standaard ontvangen met aparte BTW vermelding?

Met vriendelijke groet

*Admin: bericht verplaatst naar algemene btw topic.

Hoi @Fiets1981, welkom op het forum. Dat kan! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

1. Ik heb intussen wel btw op mijn mobiele factuur, omdat ik mijn abonnement over heb laten nemen door ons bedrijf. Maar de facturen van 08-12-2020 en 08-01-2021 staan nog op mijn naam en zonder btw. Kan ik die alsnog met btw krijgen? Jullie collega's van de telefonische klantenservice konden dat niet regelen.
  2. Mijn man is de 21e overgegaan van HN Zakelijk naar KPN, maar dit is niet automatisch zakelijk geworden. Zijn mobiele abonnement staat nu op mijn naam. Kunnen jullie bij hem alvast de btw op AAN zetten? (zijn nummer staat ook in mijn profiel). Het liefst zou ik zijn nummer nu laten overnemen door ons bedrijf, maar omdat ik de eerste factuur nog niet heb, weet ik ook zijn klantnummer nog niet.

Hoi @Tsjoeke, bij je man staat de BTW al aan en heb ik de afgelopen BTW specificaties toe laten sturen naar het contact mailadres. Voor jouw abonnement kan ik deze helaas niet (meer) zien of toesturen. Had je hierover ook al contact gehad met mijn zakelijke collega's op 0800-0403?

Ik denk dat je de boel verwisselt. Bij mijn abonnement stond de btw al aan en van mijn oude facturen heb ik nu de specificaties ontvangen in de mail. Waarvoor dank! :thumbsup:

Het nummer van mijn man is pas 5 dagen geleden overgegaan naar KPN. De eerste factuur moet nog komen, dus logisch dat je daar geen specificaties voor kunt sturen. Kun je voor dat nummer al wel de btw aanzetten?

BTW AAN! Yes please :-)

Ja, ik wil heel graag de BTW apart op mijn factuur ontvangen vanaf heden en met terugwerkende kracht de facturen mét aparte BTW vermelding ontvangen vanaf januari 2019 tot aan nu.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet, Danielle

Ah ik zie het al inderdaad @Tsjoeke , ik had inderdaad niet goed gekeken en had wél jouw BTW specificaties toegestuurd. Bij het nummer van je man staat BTW ook al wel aan, dat moet straks helemaal goed komen!

@Fiets1981 aangezet en toegestuurd!

Hoi,

Ik wil graag de btw specificatie op de factuur. 

en graag ook op alle facturen van 2020 zowel van mijn als van mijn man.

alvast bedankt.

@luna 30-8-2017 Welkom op het forum. 

Zou je voor mij in je forumprofiel onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" de telefoonnummers willen invullen waar het om gaat? 

Dan ga ik voor je uitzoeken of ik deze facturen kan versturen. 

Goede avond,

Ik ontvang graag een factuur met BTW specificatie. Kan dat aangepast worden?

Groet, Patrick

*Admin: verplaatst naar algemene btw topic