Zie mijn bericht hierboven:Â
Â
Ik zou graag de btw op mijn factuur willen zien zodat ik deze als zzpér kan inboeken in mijn boekhouding. Zouden jullie ook de facturen van december 2020 en januari 2021 kunnen aanpassen inclusief de btw? Alvast bedankt!Â
Mvg, Miranda
M. Stam-Valk
@mirandavalk Ik heb btw aangezet en de facturen verstuurd per mail.Â
@Simpathy Welkom op het forum. Zou jij voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is?Â
Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag!Â
@Rutger_ Ik heb mijn profiel aangepast. Ik zou ook graag alle  facturen van 2020 en die van deze maand nog met BTW specificatie ontvangen.Â
Hoi @Simpathy, ik heb alle beschikbare BTW specificaties toegestuurd en aangezet dat je deze elke maand krijgt. Helaas gaat dat niet verder terug dan april 2020
mijn profiel is ook aangepast bij dezen! Graag btw weergeven op de facturen
Goedemorgen @EmiScholtens, ik heb ook bij de BTW specificaties aangezet!
KPN kan de BTW beter standaard aan zetten op alle facturen. Dat lijkt me een stuk efficiënter en klantvriendelijker dan alleen op verzoek... en dat alleen voor degenen die het forum weten te vinden.Â
Bij de telefonische klantenservice kreeg ik te horen dat de btw niet op particuliere facturen vermeld kan worden. Ik moest overstappen naar een zakelijk abonnement. Oude facturen nog een keer sturen, met btw, was helemaal onmogelijk.
Ik geef je feedback dor @Tsjoeke. Mijn telefonische collega's bij 0800-0402 hadden dit namelijk ook gewoon moeten kunnen doen! Ik vermoed dat deze hier simpelweg niet van op de hoogte waren.
Ik zou graag de btw specificatie op mijn (zowel internet als mobiel) factuur ingesteld willen hebben.
Uit andere berichten begrijp ik dat dat dit via forum geregeld kan worden?
Â
Met vriendelijke groet,
Â
Peter van der Schee
*Admin: verplaatst naar algemeen topic
Hallo @Peter vdS, voor de mobiele factuur heb ik nu voor je aan gezet. Op de factuur voor internet wordt de btw al gespecifieerd.Â
Beste,Â
Â
Ik zou graag mijn BTW specificatie ontvangen op de factuur van mijn particuliere mobiele abonnement. is dat mogelijk?
Â
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik zou graag mijn BTW specificatie ontvangen op de factuur van mijn particuliere mobiele abonnement. is dat mogelijk?
Wij hebben de mogelijkheid om de btw specificatie toe te voegen op jouw toekomstige facturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan helpen we jou verder hierin.Â
Â
Hi Vikash,Â
Â
Zojuist gedaan wat je van me vroeg.
Dank je, @Tom1601! Ik zie hier dat btw op de factuur al aan staat bij je.
BEste Bart, ook ik wil graag voortaan de BTW op al mijn facturen vermeld zien. Kan dat geregeld worden?
Met dank,
Jan
Â
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Â
Hallo @Jan Tazelaar! Zou je in dat geval jouw forumprofiel willen aanvullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum v.d. contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Als je dat gedaan hebt en hier een seintje geeft, dan gaan we het regelen voor je!
Dank je, José. Ik heb op mijn profiel de vereiste gegevens geplaatst. Alvast dank voor het regelen.
@Jan Tazelaar Ik zie nog niets staan in je profiel. Had je het wel opgeslagen?
Ik heb in mijn profiel mijn adres en geboortedatum op de daarvoor bestemde plekken ingevuld. Mijn 06-nummer en IBAN-cijfers heb ik bij de opmerkingen geplaatst.
@Jan Tazelaar Bedankt voor het invullen van je profiel!Â
Ik heb btw op de factuur voor je aan gezet, vanaf de volgende factuur zal dit normaal gesproken zichtbaar zijn!
@Erik_Â
Â
Hi Erik,Â
Mijn vraag was of ik de BTW op mijn factuur kan krijgen in het vervolg . Jij antwoord daarop dat mijn factuur al met Btw vermeld staat. Dat klopt niet. Ik heb namelijk een mobiel abonnement dat particulier is en een thuis abonnement dat zakelijk is. Zakelijk krijg ik wel de BTW specificatie op de factuur maar van mijn particuliere abonnement niet.Â
Zou jij ervoor kunnen zorgen dat ik ook de BTW specificatie voor mijn particuliere mobiele abonnement krijg in de toekomst?
Dank.
Hoi @Tom1601,
Als het goed is, is het inmiddels aangepast en zou jij de BTW specificatie op de volgende factuur moeten kunnen inzien. Als dat niet lukt, laat het ons weten!Â
Beste @Adja21, welkom! Dat kan ik voor je regelen! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je verder.
Beste Marcia,
inmiddels gegevens aangevuld. Graag ook factuur van november en december 2020 met Btw regelen. Dank je wel. Adja
Hallo @Adja21, btw is voor je aangezet. November en december 2020 heb ik de btw specificatie voor je nagestuurd.Â