Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

Hallo,

Graag zou ik de btw specificatie op onze facturen willen hebben.

Mobiel abonnement en internet/TV graag.

Wat moet ik hiervoor doen?

Kunnen we ook van het mobiele abonnement de facturen van 2020 met BTW kunnen ontvangen?

Alvast bedankt voor uw antwoord(en).

Groeten, Sem

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

Goedemorgen @SemW, we helpen je graag op weg met de BTW en je facturen. Kan je je forumprofiel volledig invullen en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken en helpen we je verder.

Graag zou ik ook de BTW vermeld krijgen op mijn KPN factuur.

Bij dezen aangepast, @EAB70! Vanaf je komende factuur staat het erbij op. 

Beste,

Graag zou ik vanaf de volgende factuur (dus vanaf februari 2021) de BTW willen inschakelen op de factuur. Graag bevestiging als dit gelukt is. 

Alvast bedankt!

M.v.g. Kim H-M

admin: reactie verplaatst naar lopend topic

Ik wil het graag voor je regelen @Kim H-M, zou je dan even jouw profiel willen invullen en mij hier een seintje willen geven? 

Goedemorgen @SemW, we helpen je graag op weg met de BTW en je facturen. Kan je je forumprofiel volledig invullen en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken en helpen we je verder.

Hi Alexandra, Ik heb mn forum profiel ingevuld.

Facturen etc op naam van mn vriendin(die heeft ook de gevraagde service nodig).

Groeten, Sem

Goedemorgen @SemW, we helpen je graag op weg met de BTW en je facturen. Kan je je forumprofiel volledig invullen en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kunnen we je gegevens erbij pakken en helpen we je verder.

Groeten, Sem

Voor internet en tv staat het standaard al gespecificeerd. Voor mobiel heb ik het nu geactiveerd. 

Beste,

Graag zou ik vanaf de volgende factuur (dus vanaf februari 2021) de BTW willen inschakelen op de factuur. Graag bevestiging als dit gelukt is. 

Alvast bedankt!

M.v.g. Kim H-M

admin: reactie verplaatst naar lopend topic

Hallo!

@Jeroen_dB 

Ik heb het profiel ingevuld! Graag BTW op factuur AAN. Als het kan had ik ook graag nog de factuur van januari 2021 met BTW toegestuurd gekregen. Graag voor toekomst ook BTW aan!

Bedankt!

Groetjes Kim!

Groeten, Sem

Voor internet en tv staat het standaard al gespecificeerd. Voor mobiel heb ik het nu geactiveerd. 

Dank u, maar kan ik ook de facturen van de laatste 3 maanden van 2020 met btw ontvangen?

Alvast bedankt.

@Kim H-M, ik heb je de factuur van januari per mail gestuurd. En voor de komende facturen heb ik het ook aangezet. 

@SemW ook voor jou heb ik de facturen gemaild. 

Goedendag, voor mij dezelfde situatie, graag zou ik dit ook per deze maand op mijn factuur van mijn mobiel abonnement laten vermelden. Hoe kan ik dit wijzigen?

Hoi @A.A.C, je kunt dit zelf niet wijzigen. Per het startbericht van dit topic: 

Wil je graag een BTW factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker (telefonisch, chat, winkel of hier) kan dit voor je in orde maken. 
Wil je dit via het forum geregeld hebben? Dan hebben wij wel je gegevens nodig. Vul die dan ook in op je forumprofiel

Dus, vul je profiel in, en reageer hier even weer als je dit gedaan hebt :)

Profiel aangevuld. Graag zou ik willen vragen om dit te wijzigen 

Bedankt @A.A.C, zou je ook nog het betreffende mobiele nummer willen vermelden in het opmerkingsveld? Die mis ik nog en ik wil wel zeker weten dat ik de BTW aanzet bij het juiste nummer :slight_smile:

Deze staat nu ook vermeld

@A.A.C ik heb een wijziging gedaan waardoor vanaf nu de BTW op de factuur moet staan. :relaxed:

@A.A.C ik heb een wijziging gedaan waardoor vanaf nu de BTW op de factuur moet staan. :relaxed:

Bedankt 👍🏼

Hoi! Ik zou graag de btw specificatie op mijn factuur van mobiel ingesteld willen hebben. Is het ook mogelijk dat ik mijn facturen inclusief btw specificatie van 2020 op de mail kan krijgen?

@Fazli Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb het aangevuld! 

Top! Ik heb de btw aangezet op de aankomende facturen en je de specificatie van de afgelopen maanden gemaild, @Fazli!

Hallo KPN,

Graag wil ik met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2021, de btw op mijn factuur van mijn mobiele abonnement zichtbaar hebben. Kan dat via deze weg geregeld worden?

Met vriendelijke groet,

Bas Botter

@Botterbas Ik heb btw op de facturen aangezet en de facturen verstuurd per mail! 

Voortaan wil btw facturen ontvangen. Hoe kunnen we dit afwikkelen?