Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

@TTO als je je profiel invult en hier laat weten als je dat gedaan hebt zorg ik dat dit voor elkaar gemaakt wordt. Als je meerdere producten hebt zet dan ook nog even in het persoonlijke opmerkingen veld het klantnummer van het product waarvan je BTW op de factuur wilt hebben.

Net gebeld met de KPN helpdesk, maar BTW aanzetten op de factuur wisten ze niet hoe dit moest. Dus hierbij maar even via het forum. 

Hallo KPN,

Ik zou graag BTW specificatie op mijn mobiele factuur ontvangen. Als het mogelijk is ontvang ik ook graag met terugwerkende kracht de factuur van januari en februari met btw erop.

Hoor graag of en wanneer dit gelukt is.

Net gebeld met de KPN helpdesk, maar BTW aanzetten op de factuur wisten ze niet hoe dit moest. Dus hierbij maar even via het forum. 

Heel ingewikkeld is het niet @PrutsPeet maar je moet het wel even weten. Hoe dan ook, ik heb het voor je aangezet. Vanaf de komende of daaropvolgende factuur ga je het zien. 

Hallo KPN,

Ik zou graag BTW specificatie op mijn mobiele factuur ontvangen. Als het mogelijk is ontvang ik ook graag met terugwerkende kracht de factuur van januari en februari met btw erop.

Moet zeker lukken, @iVer Zou je het betreffende telefoonnummer ook nog even in je profiel willen zetten? 

Goedemiddag,

Ik zou graag de BTW op mijn factuur vermeld zien.

Ik heb begrepen dat dit via dit forum geregeld kan worden.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi @Jazzcat. Dat is inderdaad mogelijk. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zag dat dit inmiddels al is geregeld. Op jouw toekomstige facturen zal je de btw specificatie te zien zijn.

Beste Vikash,

Hartelijk dank voor je snelle reactie!!

Zou je dat ook op de factuur van 15 februari kunnen regelen, want daar staat een afrekening Iphone op namelijk.

Alvast hartelijk dank

Klaas

Hoi @Jazzcat,

Begrijp ik het goed dat het specifiek gaat om een BTW specificatie van jouw toestel? Als het goed is heb jij naast jouw factuur ook een BTW specificatie ontvangen. Zo niet ga ik voor je aan de slag.

Dag Hanna,

Nee, die BTW spec. heb ik niet ontvangen.

Ik ben wel heel blij dat ik dit forum heb ontdekt.

dank jullie wel!!

Klaas

Hoi @Jazzcat,

Ik heb een kopie verzonden, ik hoor graag of dit het bestand is dat jij nodig hebt. :smile:

Nee, op deze staat de btw op de telefoon nog niet vermeld 

met vriendelijke groeten,

Klaas

@Jazzcat Ik heb een kopie van het contract verstuurd per e-mail. Deze ontvang je dus binnen enkele momenten! Op de derde pagina vindt je de aankoopbon van het mobiele toestel, daar wordt de btw op gespecificeerd. Ben je daarmee geholpen? :blush:

Beste Jose,

Top, ik heb het nu in goede orde ontvangen.:hugging:

Hartelijk dank voor je hulp.

Fijne dag verder.

Klaas

nb. ik weet niet hoe ik dit moet markeren als oplossing

Hallo KPN,

Moet zeker lukken, @iVer Zou je het betreffende telefoonnummer ook nog even in je profiel willen zetten? 

Ik heb zojuist mijn telefoonnummer in mijn profiel opgeslagen. Ik hoor graag als het gelukt is.

@iVer Dank! Ik zag dat gisteren door mijn collega btw op de factuur is aangezet als het goed is, het stond in elk geval al aangevinkt! Ik zag nog niet dat de facturen van januari en februari met btw specificatie waren opgestuurd, dus deze heb ik nu alsnog naar je verstuurd. Je kan ze elk moment in je inbox verwachten. Laat je weten of je ze in goede orde hebt ontvangen?

Graag zou ik voortaan facturen ontvangen met btw voor mijn mobiele aansluiting, kunt u dit voor mij regelen?

bvd

@Bianca234 welkom! Dat kan. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 

@Marcia_ Bedankt ik heb de gegevens aangevuld, alleen een telefoonnummer kan ik nergens invoeren, klantnummer etc wel ingevuld.

Alvast bedankt

Top. Bij dezen is de btw aangezet, @Bianca234. Het kan 1 tot max. 2 facturen duren voordat het zichtbaar is!

@Marcia_ super, hartstikke bedankt!

Ik zou graag op mijn factuur voor mijn mobiele abonnement de btw uitgesplitst hebben, is dat mogelijk?

*Admin: verplaatst naar algemeen BTW topic

Hoi @Boxsit, dat is geen probleem! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Dag Thomas,

Ik heb het profiel aangepast!

Merci @Boxsit, ik heb het voor je aangezet. Vanaf de volgende factuur zal je de specificatie ontvangen.