Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

Is het mogelijk om de facturen die dit jaar al verstuurd zijn te voorzien van BTW specificatie?

Ik had het vermoeden al @Boxsit, maar ik wou ze niet ongevraagd naar je sturen :slight_smile: Ik heb ze nu naar je gemaild!

Dat zijn dezelfde facturen als ik al heb zonder de btw gespecificeerd.

Je hebt gelijk @Boxsit, ik had per ongeluk de verkeerde aangeklikt. Je hebt nu de juiste ontvangen!

THX heb hem ontvangen!!

Goedendag, zouden jullie op mijn mobiel factuur een btw specificatie kunnen zetten? Dank

Dat kunnen we voor je regelen @Check123. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Goedendag, ik heb een mobiel abbonement bij KPN, ik wil graag de BTW op mijn facturen zien maar kan dit nergen aanzetten :(

Welkom op het forum @Mahnmutt! Ik ga je vragen dezelfde gegevens aan te leveren zoals hierboven door @Lisa is gevraagd. Zodra je je klantgegevens en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer hebt ingevuld op je profiel, laat het dan hier even weten. Dan zorgen we dat het in orde wordt gemaakt. 

Beste KPN medewerker,

Graag zou ik ook de BTW op mijn factuur gespecificeerd hebben. Kunt u dat voor mij in orde maken?

Mvg,

Patrick

Hi @Patrick Chattelin, dat kan zeker in orde gemaakt worden! En dat kunnen wij doen op basis van jouw klantgegevens: postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier een seintje als jij je gegevens toegevoegd hebt? Alvast bedankt!

Goedemiddag,

Ik zou graag de BTW op mijn factuur voor mobiel willen ontvangen .

Mvg Gerwin

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi @foxsrad. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic en de btw specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen. 

@Jose_  20 januari had je aangegeven dat je voor mij BTW op de factuur had aangezet. 2 facturen later staat er echter nog steeds geen BTW op mijn factuur. Zou dit nog met terugwerkende kracht geregeld kunnen worden?

@RJ67 Er lijkt iets mis te zijn gegaan de vorige keer. Ik heb btw op de factuur alsnog aangezet en dat laatste facturen verstuurd per mail.

Goedenavond,

Graag wil ik de BTW op mijn factuur terugzien.

Kunt u dit ook voor mij regelen en toesturen vanaf januari 2021?

Alvast dank.

Groet

Paul

@paulmunter Welkom op het forum. 

Op de ingevulde postcode en het ingevulde huisnummer kom ik niet direct iets tegen. Zou je daarom voor mij willen controleren of deze juist zijn?

En heb je wellicht een mogelijkheid ook je klantnummer of mobiele nummer in te vullen in je forumprofiel? 

@paulmunter Welkom op het forum. 

Op de ingevulde postcode en het ingevulde huisnummer kom ik niet direct iets tegen. Zou je daarom voor mij willen controleren of deze juist zijn?

En heb je wellicht een mogelijkheid ook je klantnummer of mobiele nummer in te vullen in je forumprofiel? 

Hallo Rutger,

Mijn adres heb ik de laatste keer niet gewijzigd. Ik zal mijn oude adres even invoeren. 

@paulmunter ik heb de BTW specificatie aangezet en afgelopen 4 specificaties toegestuurd!
Ik wil je nog wel aanraden je adres en factuuradres te wijzigen/controleren. Dit kan via je MijnKPN via de chat op www.kpn.com/service of telefonisch via 0800-0402

Kan u dat voor mij ook in orde maken (btw op de factuur vermelden)? 
Heel fijn, dank!

Hoe kan ik op mijn factuur de BTW aanzetten?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi @Karrimh, daar helpen wij je graag mee! Dat kunnen wij doen op basis van jouw klantgegevens: postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier een seintje als jij je gegevens toegevoegd hebt? 

Hi @Karrimh, daar helpen wij je graag mee! Dat kunnen wij doen op basis van jouw klantgegevens: postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier een seintje als jij je gegevens toegevoegd hebt? 

Hallo Alexandra, waar kan ik dat invullen? gr Donna

Hallo Alexandra, waar kan ik dat invullen? gr Donna

Hi Donna. Sorry, ik ben de link vergeten toe te voegen in mijn reactie :blush: Je kan ze invullen in jouw forumprofiel!

Hi @Karrimh, daar helpen wij je graag mee! Dat kunnen wij doen op basis van jouw klantgegevens: postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier een seintje als jij je gegevens toegevoegd hebt? 

ingevuld