@Karrimh Top! Ik heb de BTW specificatie voor je aangezet. Vanaf de volgende factuur zal je de specificatie ontvangen.
Goedemiddag,
Ik begrijp dat ik langs deze weg de btw-specificatie kan aanvragen op de facturen van mobiel. Graag zie ik die btw-specificatie op alle toekomstige facturen verschijnen. De benodigde gegevens heb ik ingevuld.
Graag een reactie : )
Ik heb de btw specificatie voor je aangezet @Richard Br. Tevens van de drie eerste facturen van dit jaar nog even nagestuurd!Â
Â
Beste mevrouw/meneer,
Betreft: mobiel abonnement
Wilt u mij over de periode april 2020 t/m maart 2021 facturen sturen met daarop de btw/vermelding=.
Ook verzoek ik u voor toekomstige facturen, miv april 2021, de BTW-vermelding in te schakelen?
Vriendelijke groet bete
Â
Admin: samengevoegd met centrale topic
Hoi @bete, ik kijk graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Dag Thomas, mijn profiel heb ik net ingevuld.Â
Graag zie ik nu je reactie op mijn vraag over btw-op-factuur tegemoet
Â
@bete top! Ik heb het aangezet en je de kopieën gemaild. Het aanzetten kan max. 2 facturen duren, dus mocht je ons in de tussentijd nog nodig hebben, laat het gerust weten!
Beste KPN
Graag btw op mijn factuur aanzetten
Dank en Groet
Ellen
Admin: samengevoegd met lopend topic
Beste @ellenpbdewaal! Dat kan geregeld worden. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Hi Shyrin
Dank voor je snelle reactie, heb het ingevuld, groet Ellen
Geen dank, @ellenpbdewaal!Â
Binnen nu en 2 facturen ontvang je standaard een BTW specificatie bij jouw facturen. Heb je nu nog kopietjes nodig van BTW specificaties? Zo ja, van welke periode?
Hallo - ja ik had graag copien van 2020 en van Jan, Feb en Maart 2021
dank je
Hallo - ja ik had graag copien van 2020 en van Jan, Feb en Maart 2021
dank je
BTW specificaties die wij nog hebben heb ik naar je toegestuurd per e-mail.Â
Ik wil graag de BTW op mijn factuur , hoe zet ik dit aan?
*Admin: bericht verplaatst naar algemeen topic
Hallo @wout in oranje! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik de specificatie voor je aanzetten.
Hoi @Jeroen_dBÂ , als het goed is staat het erin!
Yes, profiel is ingevuld! Btw specificatie van de eerste 3 facturen heb ik nagestuurd. vanaf april staat het standaard aan.Â
Hallo,
Kunt u de BTW voortaan vermelden op de factuur voor klantnummer 40102483535
Alvast bedankt
Martijn
Â
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Kunt u de BTW voortaan vermelden op de factuur voor klantnummer 40102483535
​​​​@MartijnH70 Welkom op het KPN Forum. Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen.Â
Â
Hoi @foxsrad. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic en de btw specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen.Â
Ik zie de specificaties nog niet staan op de nieuwe facturen . Is er iets mis gegaan ?Â
En ik zou graag de laatste 5 facturen met de BTWÂ aanpassing krijgen , is dat mogelijk ?Â
Â
Mvg Gerwin
Hi @foxsrad! Ik zie dat inderdaad de BTW nog niet aan stond. Het vreemde is dat ik kan zien dat de juiste stappen zijn uitgevoerd. De vorige instellingen zijn echter behouden gebleven. Wat ik voor je ga doen is dit alsnog omzetten. Ik zou je willen vragen de volgende factuur even goed in de gaten te houden. Ik heb voor de vorige facturen een aantal mails gestuurd waarin de BTW vermeld staat.Â
Graag zou ik de gespecificeerde btw op mijn factuur willen.
Goedemorgen @HennyClaassen, dat kan geregeld worden. Als jij jouw profiel invult, ga ik dat voor je aanzetten. Geef wel even een seintje als je het profiel in hebt gevuld.Â
Zouden jullie dat ook voor mij kunnen doen?
Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp
Zouden jullie dat ook voor mij kunnen doen?
Hoi @PaulT. Natuurlijk! Daarvoor hebben we wel een aantal gegevens van je nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer achter laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?
Â