Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

Goedemorgen,

Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel vermeld zien, voor zowel mij als mijn partner.

Kunt u dit voor mij regelen?

Groet, Roy

Hallo @btw factuur btw factuur, welkom op het forum! Dat kan zeker geregeld worden. Zou je de volgende gegevens in je forumprofiel kunnen invullen: postcode, huisnummer, 06-nummer(s), naam van de contracthouder(s) en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je hier een seintje zodra je alles hebt ingevuld?

kan op mijn facturen de BTW vermeld worden? welke info hebben jullie nodig van mij?

kan het vanaf januari 2021 geregeld worden?

hoor graag

Ik zou graag met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2021 facturen met BTW willen ontvangen voor mijn mobiel abonnement. Alvast hartelijk dank!

*Admin: verplaatst naar algemeen btw topic

Goedemiddag @WT1061981, welkom op het forum! :blush: Ik kan btw op de factuur van je mobiele abonnement aanzetten voor je. De facturen van januari t/m maart 2021 kan ik met btw naar je mailen. Zou je daarvoor de volgende gegevens willen invullen in je forumprofiel: postcode, huisnummer, 06-nummer, de naam van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef jij ook hier een seintje zodra je dat hebt gedaan?

dag Jose,

heb de gegevens aangevuld.

ik zie de mail wel tegemoet,

@Jose_  gedaan

Hallo @btw factuur btw factuur, welkom op het forum! Dat kan zeker geregeld worden. Zou je de volgende gegevens in je forumprofiel kunnen invullen: postcode, huisnummer, 06-nummer(s), naam van de contracthouder(s) en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je hier een seintje zodra je alles hebt ingevuld?

Alles ingevoerd, is dit goed doorgekomen?

@WT1061981 Dank voor het invullen van de gegevens. Ik heb de facturen januari t/m maart 2021 met btw specificatie naar je gemaild. Voor de aankomende facturen heb ik btw op de factuur aangezet. Het zou kunnen dat dit nog niet verwerkt is voor de factuur van april, dus deze komt dan zonder btw specificatie. Die kunnen we altijd nog even nasturen als je contact met ons opneemt. :blush:

@btw factuur btw factuur Zou je beide 06-nummers en de laatste 3 cijfers van het IBAN nog willen noemen in je profiel? Dat kan bij persoonlijke opmerkingen. :relaxed: Als je hier een berichtje stuurt zodra je dat hebt gedaan, kunnen we je verder helpen!

Goedemiddag @Sandra29! Ga ik voor je regelen. Zou je nog de laatste 3 cijfers van je IBAN in je forumprofiel willen vermelden? Dat kan bij persoonlijke opmerkingen. Geef je hier een seintje zodra je dat hebt gedaan?

Hoi 

Ik wil graag btw op factuur mobiele telefoon 

Welkom op het forum @Sampie67, ik heb de btw specificatie voor je geactiveerd. Vanaf mei zal het op de factuur staan. Ik heb specificaties van de eerste maanden nog nagestuurd. 

Goedemorgen @HennyClaassen, dat kan geregeld worden. Als jij jouw profiel invult, ga ik dat voor je aanzetten. Geef wel even een seintje als je het profiel in hebt gevuld. 

Hallo Jeroen,

Ik heb mijn profiel ingesteld.

Bij deze geregeld, @HennyClaassen: vanaf mei zal de BTW gespecificeerd op de factuur staan.

Graag zou ik op mijn factuur de BTW gespecificeerd zien.

In dit forum lees ik dat dat een veelgestelde vraag is.

Zou iemand dat voor mij kunnen regelen?

Graag zou ik op mijn factuur de BTW gespecificeerd zien.

In dit forum lees ik dat dat een veelgestelde vraag is.

Zou iemand dat voor mij kunnen regelen?

Ja, dat kunnen we voor je doen @CONCIEO. Als we het aanzetten, zul je het vanaf de volgende factuur terugzien. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedemiddag, ik had al eerder de BTW specificatie aangevraagd, maar dat is denk ik niet helemaal goed gegaan. Ik heb een nieuw nummer via KPN en bij de eerste factuur staat de BTW er niet los bij. Kan dat alsnog veranderd worden? Het nummer eindigt op **-*****974

Alvast dank!

Marc

Hoi @oudeliefde, als ik met het klantnummer wat je op je profiel hebt staan kijk staat het inderdaad aan. Maar het 06-nummer wat daarbij hoort eindigt niet op 974, dat nummer staat vermoedelijk onder een ander klantnummer waardoor die BTW wijziging daarvoor niet werkt. We kunnen het bij dit nummer ook doen, zou je daarvoor de gegevens van dit bewuste nummer volledig op je forumprofiel kunnen zetten? Dan kunnen we daar voor je naar kijken.

Beste Jasper, dankjewel, het nummer in mijn profiel is nu aangepast.

grt Marc

grt Marc

@oudeliefde Ik zie nog steeds hetzelfde klantnummer in jouw profiel: ***974. Voor dit klantnummer staat BTW-specificatie aan. Het andere klantnummer of het mobiele nummer in kwestie kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen'.

Beste Bart,

Zoals je hebt gevraagd heb ik mijn profiel aangepast.

Klantnummer en mobiel nummer staan erop en de overige gegevens.

Ik ga ervanuit dat ik nu een factuur met BTW krijg!

Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Mirjam (CONCIEO)

grt Marc

@oudeliefde Ik zie nog steeds hetzelfde klantnummer in jouw profiel: ***974. Voor dit klantnummer staat BTW-specificatie aan. Het andere klantnummer of het mobiele nummer in kwestie kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen'.

oke! Volgens mij staat het nu goed in het profiel.

grt Marc

@CONCIEO en @oudeliefde Bedankt voor het achterlaten van jullie gegevens. Ik heb de btw specificatie voor jullie toegevoegd aan de toekomstige facturen. :blush:

Ik wil BTW vermeld hebben op mijn facturen, met terugwerkende kracht. Vr groet, Eva

Admin: topic samengevoegd met centrale topic

Beste,

Omdat ik het op geen andere manier geregeld krijg, lijkt het, dan maar via deze weg.
Ik zou graag de BTW specificatie op mijn mobiel factuur willen ontvangen.

Alvast bedankt.

Admin: topic samengevoegd met centraal topic

Goedemiddag @ElHe!

Ik heb jouw topic samengevoegd met het centrale topic hierover. Ik kan btw op je mobiele factuur voor je aanzetten. Zou je daarvoor ter controle nog de volgende gegevens willen invullen in je forumprofiel: postcode, huisnummer, het betreffende 06-nummer, de naam van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je hier een seintje zodra je profiel is ingevuld?