Skip to main content

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

• Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

Update: 11-12-2022

Hey @Eva Appel. Ik kan btw op de factuur voor je aanzetten en daarnaast een aantal oude facturen met btw specificatie via de mail naar je sturen. Welke facturen heb je nodig met btw specificatie? En zou je in je forumprofiel bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van je IBAN willen vermelden? Als  je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, kan ik voor je aan de slag. 

Goedemiddag! Ook ik zou graag de BTW op mijn facturen willen hebben. Is dat mogelijk? Bij voorbaat dank!

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Goedemiddag! Ik zou graag voortaan een btw-specificatie krijgen op mijn facturen voor mobiel telefoneren. Is dat mogelijk? Bij voorbaat dank! 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Beste @Jaco21, welkom! Dat kan zeker! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Je 06-nummer kan je onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan we voor je aan de slag. 

Hoi Marcia, dank voor je snelle reactie! Forumprofiel is aangevuld - ik hoor het graag als je nog meer wilt weten. Fijn dat je het zo snel wilt regelen.

Geen probleem, @Jaco21. Ik heb het bij dezen aangevraagd. Het kan tot maximaal twee facturen duren voordat het verwerkt is. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Mooi, dankjewel, fijne avond!

Dag Jose, Ik heb het gedaan. Graag van al mijn facturen, ik zit sinds vorig najaar bij jullie. Ik vind het wel heel raar en onhandig dat ik dit via een publiek forum moet regelen. Vr groet, Eva

@Eva Appel : ik ga je de facturen toesturen per mail. Laat je weten of het gelukt is?

@Vikash,

Kan jij dit ook voor mij regelen?

Dank, Paul

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Kan jij dit ook voor mij regelen?

​​​​@PaulPou Welkom op het KPN Forum. Dat kan ik zeker! Ik heb de btw specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen.

Dank je wel @Vikash 😀 🎉

Lees ik nou ook dat dit met terugwerkende kracht kan? Dat scheelt in mijn boekjaar 2020 weer een beetje in de Aangifte als je mij kopie-BTW-facturen van 2020 na kan sturen 💡 

Dank je wel @Vikash 😀🎉

Lees ik nou ook dat dit met terugwerkende kracht kan? Dat scheelt in mijn boekjaar 2020 weer een beetje in de Aangifte als je mij kopie-BTW-facturen van 2020 na kan sturen 💡 

@PaulPou Ik heb de facturen van mei tot en met december 2020 inclusief btw-specificatie toegestuurd. :blush:

@Denise_ Wat fijn!
Ik heb niks per mail ontvangen, kan het zijn dat er iets is blijven hangen?

@Denise_ Wat fijn!
Ik heb niks per mail ontvangen, kan het zijn dat er iets is blijven hangen?

Vreemd! De facturen zijn verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Volgens het systeem zijn ze wel verstuurd. Controleer ook jouw spamfolder voor de zekerheid.

@Denise_ Inderdaad vreemd 😞 mijn spambox is leeg, net nog gecontroleerd. Wat is het alternatief?

@Denise_ Inderdaad vreemd 😞 mijn spambox is leeg, net nog gecontroleerd. Wat is het alternatief?

@PaulPou Ik heb nog een poging gedaan!

Gelukt 😀 @Denise_ heel veel dank! ☀️ 

En ehhh @Denise_ , krijg ik die van januari tot en met april 2021 ook per mail? Dan klopt het hier weer helemaal 😀 

En ehhh @Denise_ , krijg ik die van januari tot en met april 2021 ook per mail? Dan klopt het hier weer helemaal 😀 

Die van april is er nog niet, die verschijnt rond de 25ste. Daarom heb ik je de facturen van januari tot en met maart ook toegestuurd :) 

Dank voor je bericht @Alexandra ,maar ik zie ze niet in mijn inbox. Dat had je collega Denise de eerste keer ook. Wil je het nog een keer proberen? 😉 

Dank voor je bericht @Alexandra ,maar ik zie ze niet in mijn inbox. Dat had je collega Denise de eerste keer ook. Wil je het nog een keer proberen? 😉 

Yes, tuurlijk. Ik heb zojuist een nieuwe poging gedaan, ik ga er vanuit dat 't deze ronde goed gaat :blush:

Helaas nog geen witte rook in de inbox @Alexandra :-(

@PaulPou Ik heb nog een poging gedaan!

Hmmm, ik zie dat de maanden januari, februari en juli als PDF verzonden zijn. Dan mis ik nog maart, april, mei, juni. Dit gaat niet heel lekker zo :-(

@PaulPou Hmm, dat is gek en niet handig nee. Kan je precies aangeven van welke maanden (inclusief jaartal voor alle zekerheid) je de facturen nog mist? En heb je de facturen van januari, februari en maart 2021 die ik je eerder vanavond toegestuurd heb wel ontvangen?