Beste,
Vandaag is mijn SIM only abonnement van KPN actief gemaakt gegaan. Graag ontvang ik de BTW specificatie op mijn factuur.
Dank
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemorgen
@YvonneR en
@MxM. Welkom op het forum! Zouden jullie je gegevens willen invullen op het
KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators). Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Sturen jullie een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik de BTW specificatie toevoegen aan de factuur. We horen graag van jullie!
Mijn gegevens zijn bijgewerkt.
Ter info,
@MxM: geregeld! Jij krijgt de BTW gespecificeerd op de facturen. 🙂
Hallo, ik wil ook graag BTW vermelding (Tbv mijn bedrijf) op de factuur.
Welkom
@ewdiep! Kun je je gegevens invullen in je
profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we dat regelen.
Welkom @ewdiep! Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we dat regelen.
Als het goed is nu gebeurd?
@ewdiep: klopt hoor. ik heb het voor je aangezet dus voortaan staat de BTW op de factuur. 🙂
@ewdiep: klopt hoor. ik heb het voor je aangezet dus voortaan staat de BTW op de factuur. :)
Dank, ik heb die van oktober ook met btw nodig..stuur je me die nog toe ajb
Je krijgt de factuur altijd rond de 12e van de maand en ik heb het net aangezet. Ik weet niet 100% zeker of de wijziging al op deze factuur zal staan dus dat moeten we even afwachten...
Ik heb mijn gegevens aangevuld. @Vikash
Goedenavond @rosalens, geen Vikash maar Susan 😉 Bedankt voor je gegevens. Ik heb voor het ingevuld 06-nummer de BTW specificatie aangezet! Vanaf oktober zal je de facturen dus mét specificatie ontvangen!
@Susan_ Bedankt Susan! Kan ik de facturen vanaf februari 2018 nog met btw specificatie ontvangen?
Goedemiddag
@rosalens, geen Susan maar Vikash
. Alle moderators reageren in deze topic. Ik heb zojuist alle facturen van 2018 inclusief de BTW specificatie verstuurt per mail.
Dag KPN,
Kunt u op mijn facturen voortaan de btw vermelden?
Bedankt alvast!
Groeten,
Tessa
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hi @Vikash & @Susan_,
Ik wil ook graag BTW vermelding (Tbv mijn bedrijf) op de factuur.
En zou ik dan de factuur van af juli tot aan nu kunnen krijgen?
Ik heb mijn gegevens aangevuld!
Joop Schuhmacher
Goedemiddag @joopschuhm. Welkom op het forum. Ik heb de BTW specificatie toegevoegd aan de factuur. Verder heb ik helaas alleen de mogelijkheid om de laatste 2 facturen toe te sturen met daarop de BTW specificatie. Deze heb ik zojuist per mail toegestuurd.
Hoi,
Hoe kan ik de btw op mijn factuur zichtbaar krijgen?
mvg,
robert
Goedenavond @BTW op factuur, Ik kan ervoor zorgen dat dit zichtbaar wordt op jouw facturen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je in orde maken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Goedenavond @BTW op factuur, Ik kan ervoor zorgen dat dit zichtbaar wordt op jouw facturen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je in orde maken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)ik ben toch al ingelogd, dus dan hebben jullie mijn gegevens? Ik vind dit allemaal teveel gedoe en omslachtig. Ik wil gewoon btw op factuur aanzetten. Niet allemaal profielen op een forum zetten
Goedemorgen
@BTW op factuur, je bent ingelogd met je KPN ID op het forum. Hiermee geef je nog geen toestemming voor inzage van jouw gegevens. Als je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegt aan jouw Forum profiel geef je wel toestemming(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dit is misschien een gedoe en omslachtig, maar de privacy wetgeving is dit jaar flink aangescherpt waarmee wij ons aan aan bepaalde regels moeten houden. Stuur je alsnog een bericht als je jouw forumprofiel hebt ingevuld? Dan kan ik ervoor zorgen dat de BTW op jouw factuur komt te staan. Via
deze link kom je uit bij je forumprofiel.
Dag KPN,
Kunt u op mijn facturen voortaan de btw vermelden?
Bedankt alvast!
Groeten,
Tessa
Hoi @kpnobn, Dat kunnen we voor je regelen. Zou je jouw 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maken we het voor je in orde 🙂
graag btw vermelding op mijn facturen van 2018.
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
@HarHarAnn Ik zal voor je uitzoeken of ik de facturen van 2018 met BTW specificatie naar jou kunnen versturen per mail, en de toekomstige facturen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en mobiel nummer achter willen laten op het
KPN Forum profiel. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? We horen graag van je!
Ik heb mijn profiel reeds aangevuld. Kun je zien?