Bedankt voor het aanvullen van jou gegevens
@BTW op factuur. Ik heb de BTW specificatie toegevoegd aan de facturen. Voortaan krijg je de BTW specificatie te zien op de factuur.
@HarHarAnn Ik heb het zojuist aangepast! Vanaf nu staat de BTW specificatie vermeld op de factuur
In mijn account staan 3 telefoonnummers waarbij bij 2 nummers de BTW specificatie niet aanstaat.
Kunt u deze ook aanzetten?
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemiddag
@BA1111. Als je je gegevens achterlaat op het
KPN Forum profiel zorgen wij ervoor dat de BTW specificatie wordt toegevoegt aan alle facturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
Mijn facturen zijn zonder BTW vermelding en ik wil ze in de toekomst met vermelding van BTW. (Nee, dat mag je niet zelf berekenen, dus geen sommetjes met 21%, want dat mag niet)
Nu probeer ik dus in contact te komen (via mail of zo) met de servicedesk, maar die is compleet afgeschermd met "standaard vragen". Ontmoediging is blijkbaar nodig, maar dit gaat wel erg ver.
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Hey
@Lokhorst, welkom op het KPN forum. Dat is geen onredelijke vraag, dat kunnen we automatisch voor je berekenen en uitvoeren op je factuur 😉 geen probleem! Zou je je
forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kunnen we het voor je in orde maken. Reageer je in dit topic als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Beste Nadia,
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent; it is the one most adaptable to change. - Charles Darwin"
Noem je me nu gewoon dom en met uitsterven bedreigd, omdat ik jullie helpdesk niet kan vinden?
Je collega via de chat heeft het geregeld.
Dank,
Hallo
@Lokhorst, ik zou niet durven. Ik ben bang dat het een misverstand is: de aanhaling is mijn
persoonlijke handtekening. Deze quote van Charles Darwin is niet voor jou of wie dan ook in het bijzonder geciteerd. Het is voor mij een inspirerende allegatie, en is altijd zichtbaar onder al mijn posts 🙂
Fijn dat het de BTW op je factuur al geregeld is door een collega van de chat!
willen jullie BTW vermelding op mijn factuur aanzetten ? (Mobiel)
indien mogelijk ook nog voor de afgelopen facturen.
Admin: bericht naar lopende board verplaatst
@Tevreden met KPN welkom! Dat kunnen we zeker. Wil je je
forumprofiel aanvullen met je mobiele nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik m'n best voor je doen!
gedaan
Top, dank je! Dan heb ik bij dezen de btw aangezet. Vanaf je komende factuur staat het erop 🙂
Kan ik de btw op mijn factuur krijgen?
Dit heb ik nodig voor mijn bedrijf maar mijn factuur staat op privé.
Wat en hoe moet ik dit regelen?
Groetjes Dagmar
*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic
@Daggie04 Ik lees dat je graag de BTW specificatie vermeldt wilt hebben op de toekomstige facturen. Zou je je gegevens willen achterlaten op het
KPN Forum profiel? Wij het voor je kunnen aanpassen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
Hallo,
Ik wil graag de BTW vermeld hebben op de facturen. Hoe stel ik dat in?
Hoi Pandria, welkom op het forum! Dat kunnen wij voor je doen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je
profiel zetten en een reactie plaatsen als dat is gebeurd?
Hi,
ik zou graag de BTW vermeld willen hebben op de facturen. Kunt u dat regelen?
Welkom Roderick! Dat is bij dezen geregeld, vanaf de aankomende factuur zie je dat terug 🙂
Beste,
ook voor mij graag BTW vermelden op zowel facturen voor mobiel als internet/tv.
Bvd
Ha @Paul Mooij , welkom! Voor vaste diensten staat dit al gespecificeerd op de factuur. Voor mobiele diensten is het bij dezen ook aangevraagd. Je zult dit op de volgende factuur zien.
hallo,
kunt u voor mij ook instellen dat mijn facturen vanaf nu met btw specificatie zijn?
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi
@Peter B OCE. Welkom op het forum. Dat is zeker mogelijk. Zou je je
KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer 06-nummer en klantnummer(s)? Zodra we deze gegevens hebben ontvangen kunnen we dit voor jou toevoegen aan de factuur. Laat je een berichtje achter nadat je het forum profiel hebt aangevuld?
Goedemiddag,
Kunnen jullie voor mij ook op mijn factuur voor mobiel bellen de btw instellen?
Bij voorbaat dank,
Eric
Goedemiddag,
Kunnen jullie voor mij ook op mijn factuur voor mobiel bellen de btw instellen?
Bij voorbaat dank,
Eric
Dag Eric. Dat kan ik zeker. Ik heb het voor je aangezet.