Dag Eric. Dat kan ik zeker. Ik heb het voor je aangezet.
Dank je wel Bart!
Kun je dit voor mij ook doen? zie graag de btw op de factuur. Alvast bedankt.
*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic.
@Elvira31, zeker weten. Geen enkel probleem! Alleen hebben we hiervoor wel wat aanvullende gegevens nodig. Zou je jouw
Forum profiel kunnen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (bij pers. opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, maar hebben we wel nodig om de gegevens erbij te zoeken en ter verificatie. Geef even een seintje wanneer dit gelukt is 😉
Bedankt Susan. ik heb het aangepast.
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb het zojuist aangepast, je zal vanaf nu de BTW specificatie te zien krijgen op de factuur.
Beste KPN,
Ook ik wil graag BTW vermeld op mijn facturen.
Mvg Rianne
Hi
@Ri-an, welkom hier. Dat kan geregeld worden! Zou je je
Forum profiel kunnen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (bij pers. opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en ons (KPN moderators). Geef hier een seintje dat je het hebt ingevuld en dan gaan we aan de slag.
Hi @Ri-an, welkom hier. Dat kan geregeld worden! Zou je je Forum profiel kunnen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (bij pers. opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en ons (KPN moderators). Geef hier een seintje dat je het hebt ingevuld en dan gaan we aan de slag.
Als het goed is stonden alle gegevens al in mijn profiel.
Mvg Rianne
Mvg Rianne
Ik heb het voor je aangezet!
Mvg RianneIk heb het voor je aangezet!
Super! Bedankt!
Vorige week gebeld met kpn. Gevraagd of de btw op mijn rekening aangegeven kan worden. Helaas het staat er niet op
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi Pottenbakker, welkom! Vul je gegevens in op je
profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na en zet het alsnog aan.
Goedemiddag,
Er staat geen btw op mijn maandelijkse facturen, dit zou ik wel graag willen en ik zou ook graag de facturen van het laatste half jaar van 2018 met btw ontvangen. Is dit mogelijk?
Groeten Johanna
Admin: Samengevoegd met centraal topic
Welkom Johanna! Dat is mogelijk. Kun je jouw
profiel aanvullen met jouw adresgegevens, klantnummer/06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer (in het vakje "Persoonlijke opmerkingen")? Als je een bericht stuurt zodra dat is gebeurd gaan we dit regelen.
Goedemiddag,
Kunnen jullie voor mij ook op mijn factuur voor mobiel bellen de btw instellen?
Bij voorbaat dank,
EricDag Eric. Dat kan ik zeker. Ik heb het voor je aangezet.
Hallo Bart ik zie dat btw nu berekend wordt voor mijn internet en televisie, voor mijn mobiel is dit nog niet het geval. Deze krijg ik nog zonder btw. Kunnen jullie deze alsnog met btw laten instellen?
Dank jullie wel
Hoi @eeeceegee, Goed dat je nog een berichtje stuurt. Op jouw eerst volgende factuur van mobiel staat de BTW ook vermeld. Mocht je jouw vorige facturen willen hebben met BTW. Dan ik ze alsnog mailen.
Hoi @eeeceegee, Goed dat je nog een berichtje stuurt. Op jouw eerst volgende factuur van mobiel staat de BTW ook vermeld.
Dank je wel Marina
Hallo
Is het nog mogelijk om de facturen van oktober, november en december 2018 en januari 2019 met btw te krijgen. Mijn boekhouder heeft dit nodig voor de belastingen.
Bij voorbaat dank
Dat kan, bij dezen heb ik ze opgestuurd. Je krijgt ze per mail op het bij ons bekende contactadres 🙂
Dat kan, bij dezen heb ik ze opgestuurd. Je krijgt ze per mail op het bij ons bekende contactadres :)
Dank je wel Erik_
Top!!!
Graag wil ik ook een factuur met btw vermelding ontvangen voortaan. Kan ik dat ook hier regelen?
Admin: Bericht verplaatst naar centraal topic
Hoi
@tv01, welkom op het forum! Je bent aan het goede adres 🙂 Kun je jouw adresgegevens en mobiele klantnummer/06-nummer toevoegen aan je
profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Gedaan. De vraag betreft het mobiele abonnement op mijn naam. Ik/we hebben meer producten deels zakelijk deels privé
Duidelijk! Is bij dezen aangepast, vanaf de volgende factuur wordt de btw ook vermeld 🙂
???