Skip to main content

Graag ontvang ik al mijn facturen van 2021 als Pdf in mijn mail

 

Bart van Rossem

Hallo @bvanr via de app MijnKPN kun je tot 20 maanden terug de facturen downloaden, voor de nog oudere facturen even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Dag @bvanr 

Een KPN moderator kan 2021 opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die op zoek. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van enkele dagen.


@bvanr Welkom op het forum. 

Ik hoop dat het met onderstaande tips al gelukt is om je facturen te regelen. 

Hallo @bvanr via de app MijnKPN kun je tot 20 maanden terug de facturen downloaden, voor de nog oudere facturen even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Dag @bvanr 

Een KPN moderator kan 2021 opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die op zoek. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van enkele dagen.

Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan zoals @RBxx zegt je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt?