Skip to main content

Mijn minderjarige kinderen hebben een mobiel nummer van kpn. Al jaren ontvang ik echter de facturen niet meer. Kan ik die weer inzien? Aangezien ik er voor betaal.

Hallo @davidSSS de betreffende nummers koppelen aan je KPN-ID.

 


Hallo @davidSSS de betreffende nummers koppelen aan je KPN-ID.

De kinderen kunnen dan zelf niet meer inloggen op MijnKPN of de app om te zien hoeveel data ze nog hebben. 

Een andere optie is KPN bellen en vragen of de facturen gewoon weer via de mail opgestuurd worden.


Hallo @davidSSS de betreffende nummers koppelen aan je KPN-ID.

De kinderen kunnen dan zelf niet meer inloggen op MijnKPN of de app om te zien hoeveel data ze nog hebben. 

Een andere optie is KPN bellen en vragen of de facturen gewoon weer via de mail opgestuurd worden.

Hallo @Nick83 dan zou @davidSSS in kunnen loggen op de betreffende KPN-ID’s van de kinderen en daar alsnog de facturen kunnen raadplegen, hij heeft recht op die inlog omdat de kinderen minderjarig zijn en de ouders verantwoordelijk zijn en blijven voor hun doen en laten.

 


“Een andere optie is KPN bellen en vragen of de facturen gewoon weer via de mail opgestuurd worden.”

 

Bedankt allemaal voor  jullie adviezen, ik ben gaan bellen en ik ontvang nu inderdaad alle facturen in mijn mail.