Skip to main content

Eind dit jaar verloopt mijn abonnement (glasvezel+TV). Ik kreeg per post een verlengaanbod, waarbij ik 10 euro per maand meer ga betalen.

Ik zou ook graag een alternatief aanbod ontvangen voor:

  • alleen glasvezel; of
  • glasvezel + Netflix standaard

Gezien de opzegtermijn van 1 maand ga ik over een week beslissen of ik bij KPN blijf of overstap naar een goedkopere aanbieder.

Hallo @PSP ,

Je kunt natuurlijk ook gewoon jouw huidige abonnement aanhouden. 
 

Wanneer je gaat verlengen, begint internet bij 42,50. TV start vanaf 12,50. Voor een overzicht, zie dit schema: 

 


Bij ‘Budget Alles in 1’ betaal ik (gemiddeld) 33,75 euro per maand voor een 1 jarig abonnement voor Gbit glasvezel, dus dat verschil is wel erg groot.


Wil je wel naar Budget Thuis? Arris VIP2952 en een v10a ?? Streamingdiensten niet via hen te betalen. Wel direct bij de streamingdienst uiteraard. Oh ja, De losse apps in de Arris werken niet bij Budget; die zitten er gewoon niet in.

Alle 14 maanden dat mijn buurvrouw het had moest ze dagelijk eerst het modem herstarten voordat ze tv kon gaan kijken of online via wifi…

Klantenservice niet gratis bereikbaar.


Zowel met BudgetThuis, Odido, KPN, Ziggo en alle andere providers zijn de ervaringen wisselend. 

Een tijdje terug zijn buren verderop in de straat, van KPN naar BudgetThuis. Niet omdat zijn ontevreden waren over KPN maar voornamelijk om financiële redenen. 

Uiteraard moesten zij hun Experia V10 (volgens velen het beste KPN modem) en hun Arris VIP2952 retourneren, nadat zij van Budget Thuis een Experia V10 en Arris VIP2952 hadden ontvangen. 

Weliswaar is de Klantenservice van BudgetThuis niet gratis bereikbaar maar als het internet en de televisie werken zoals het hoort te werken, hoe vaak is het dan nodig, de Klantenservice telefonisch te benaderen?


Die beslissing hoeft geen week meer te duren. overstappen levert altijd meer op dan verlengen en als je dan ook nog eens voor de allerlaagste prijs wilt, zou ik niet wachten. Overigens is deze community niet de plek om een nieuw aanbod te krijgen, daarvoor moet je bellen, maar zelfs dat zou ik overslaan.