Skip to main content

Ik wil graag een bevestiging van KPN dat de 43" Philips Smart TV die ons is toegezegd in het kader van een Actie van KPN (en waarop wij hebben gereageerd) inderdaad voor ons gereserveerd staat. 

 

*admin: afgesplitst

Hoi @Robert van Waning . Welkom op het forum.

Als het goed is staat het cadeau in jouw orderbevestiging. Heb jij die al bekeken?


Ja, die tv staat in de orderbevestiging, maar in de KPN winkel betwijfelden ze of die nog wel beschikaar zou zijn als de aansluiting van glasvezel eindelijk (na vele maanden) gemaakt zou zijn. Ze zeiden dat die tv's waarschijnlijk op waren. 


@Robert van Waning ik wil je eerst vragen nog contact op te nemen met Sidekix. Die gaan over het uitleveren. Je kan ze bereiken via 088 - 623 7006 op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Sidekix gaat over het uitleveren van de cadeaus. De snelste methode is als zij het cadeau alsnog kunnen sturen.

Als ze op basis van je bestelling en de vertraging niet kunnen sturen laat het dan hier weten. Vul je profiel in. Dan stuur ik een team bij ons aan dat het cadeau kan laten sturen. Omdat dit verzoek handmatig moet worden nagekeken en verwerkt duurt het via die weg langer dan wanneer Sidekix het cadeau direct kan sturen. 


Beste Bram, ik stelde mijn vraag aan KPN, het bedrijf waar ik mijn bestelling had geplaatst als reactie op een actie van KPN. Ik vind het dan niet prettig om te worden verwezen naar een andere afdeling van KPN.

Ik ben in de afgelopen maanden nu wel genoeg van het kastje naar de muur gestuurd, maar er is nog steeds geen aansluiting en misschien wordt die beloofde tv nu ook niet meer geleverd.

Ik stel voor dat jij contact opneemt met die afdeling die de aflevering verzorgt en dat je mij daarna een antwoord geeft op mijn vraag. 


De tv wordt uitgeleverd door Sidekix. Deze wordt verstuurd wanneer de verbinding is opgeleverd.