Skip to main content

Ik ben vandaag aangesloten met mijn mobile abonnement bij kpn.

Ik heb echter nog een nummer in mijn app staan waar wel een rekening voor is gestuurd en welke niet in mijn gebruik is. 
ik hang nu al 2 uur aan de lijn, ben ondertussen 3x doorverbonden en ben nog niet verder met mijn vraag.

Ik vindt het schandalig, mensen wel overhalen om over te stappen, maar fatsoenlijk iets oplossen of te woord staan is heel moeilijk.

Na 2,5  uur nu eindelijk een medewerker die het voor me gaat uitzoeken en me terug gaat bellen in de loop van de week…..

 

Goedemorgen @Angelique Bevelander-Heijens, welkom op ons forum!
Bedankt voor je terugkoppeling! Dit had natuurlijk met 1 telefoontje ook al wel geregeld moeten zijn lijkt me.
Ik zal je feedback in ieder geval doorgeven! 

Laat ons vooral weten wat eruit komt!


Hoi Thomas,  fijn dat jij er ook zo over denkt, ondertussen heb ik nog steeds geen telefoontje terug ontvangen en is er aan de rekening ook niks verandert…..

Heel triest allemaal….


Nou ik heb laatst ook een telefoontje moeten plegen met de klantenservice de eerste mdw die ik aan de lijn had begreep er niks van en kon ook amper Nederlands spreken ze Haalde alles door elkaar omdat ze maar niet luisterde naar wat ik vertelde dus na 3 maal uitleg te hebben gegeven zei ze ik zoek het even uit of ik even kon wachten dat heeft 20 min geduurd daarna kwam ze met een zg oplossing die dus nergens op sloeg omdat ik helemaal geen 3 facturen open had staan il zei nog anders was ik toch allang afgesloten na 3 nota’s die niet betaald zijn maar goed daarna heb ik nog 6 andere mdw aan de lijn gehad waarbij de ene na 28 min opnam met hey collega en weer een ander las mij alle aantekeningen die er al gemaakt waren op en weer een ander wilde haar naam niet doorgeven dus kpn waarop is de criteria dat mdw worden aangenomen hoe dommer , brutaler en vooral niet kunnen luisteren zijn dat de vereisten op aangenomen te worden en waarom controleren jullie al die thuiswerkenden die ophangen als het hun niet meer zint nıet ? Zo’n groot bedrijf die eigenlijk het visite kaartje is van een bedrijf de klantenservice dan helemaal niet controleren en nergens kan je klacht indienen en als je doet vraag ik me af wat ermee gedaan wordt nl niks anders was het echt wel verandert in de jaren maar helaas wordt het alleen maar erger !!!!😞😞😞