Skip to main content

beste kpn ik ben ;over gestapt van jullie naar een andere provider  en nu wil ik graag een retourdoos  van jullie ontvangen  want die heb ik nog niet 

Hallo @michel 6 ,

Heb je je abonnement wel opgezegd en heb je daarvan een bevestiging ontvangen? 

Van de KPN-website: 

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling sturen we je een retourdoos inclusief retoursticker met instructies voor het terugsturen van de ontvangen apparatuur. 
Je hebt 14 dagen om de ontvangen apparatuur aan kpn terug te geven.

 

Maar je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos geef je af bij een PostNL locatie.

Het retouradres is :  

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn 

 

Doe er een briefje in met jouw adresgegevens en bewaar het verzendbewijs wat je krijgt bij het PostNL-punt. 


Hoi @michel 6. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Je kan inderdaad een eigen doos gebruiken voor het retour sturen van jouw apparatuur. Als je toch liever een retourdoos wil, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan stuur ik een retourdoos jouw kant op. 😊


is al geregelt  het is al terug gestuurt naar kpn      en kpn heeft het al ontvangen 


@michel 6 Goed om te lezen dat het inmiddels al geregeld is. 


Voor iedereen die zit te wachten op een retourdoos: het kan tot een maand na het beëindigen van het abonnement duren voordat KPN de retourdoos toestuurt, zo wijst de ervaring uit.

Piet.