Skip to main content

Ik zou graag de facturen over het jaar 2022 willen ontvangen van mijn mobiele abonnement. 

Hallo @Wardaben 

In de MijnKPN app staan de facturen tot 20 maanden terug. Daarmee kom je zelf een heel eind.

De facturen die ‘over de rand’ zijn gevallen kan een KPN moderator voor je opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Vul daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers in en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers. Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van zo'n 5 dagen.


Hi @Wardaben, ik ben benieuwd hoe ver je gekomen bent met het advies van @RBxx hierboven. 

Als je nog hulp nodig hebt, laat dan hier even weten welke facturen je nog mist en vul meteen je forumprofiel aan. Zonder al die gegevens kan ik niet voor je aan de slag.


Facturen over de maand jan tot en met maart 2022 mis ik nog


@Wardaben Vul je in dat geval de gegevens in je forumprofiel aan? Ter verificatie heb ik daarvoor ook de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer nodig.

Hallo @Wardaben 

In de MijnKPN app staan de facturen tot 20 maanden terug. Daarmee kom je zelf een heel eind.

De facturen die ‘over de rand’ zijn gevallen kan een KPN moderator voor je opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Vul daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers in en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.