Skip to main content

Beste KPN, 
Zojuist telefonisch contact gehad met jullie om btw facturen te ontvangen. Ze gaven aan dit via het forum te regelen. Wie kan dit voor mij regelen? De btw-bon van het nieuwe toestel heb ik inmiddels, maar ik wil ook graag de btw bonnen van de maandelijkse kosten. 
Hoor het graag,
Groet, Pieter

Hallo @pdknup ben je een bedrijf ingeschreven bij de KvK en heb je een BTW-nummer, dan ben je dus een zakelijke klant en kun je beter even bellen met 0800 0403.

Dit is een consumentenforum voor particulieren, die niets met BTW-splitsingen van doen hebben en je daar dus ook niet verder mee kunnen helpen.

Succes.

 

 


Ik ben een particuliere klant, en bel soms ook zakelijk. Dan kan ik een deel ook zakelijk wegboeken en daarvoor heb ik de btw bon nodig. Hopelijk is dit mogelijk. Waarom staat er geen btw op een factuur, dat is dat vreemd? 


Een KPN medewerker kan dat volgens mij aanzetten. Dan krijgt u zoiets:

Voor zover ik weet. De rest van de factuur is wel gewoon inclusief BTW opgemaakt dacht ik. Dus geen specificatie per factuurregel.

Ik snap niet waarom de medewerker achter de telefoon dat niet aan kan zetten...


Als ik de factuur zo ontvang is dat perfect. Aan de telefoon werd aangegeven dat ik het hier op het forum moest vragen 😅


Hallo @pdknup omdat een bedrijf alleen verplicht is de BTW apart te vermelden voor zakelijke klanten, dus zo vreemd is dat niet.

Morgen of maandag even bellen (0800 0402 particuliere helpdesk) en vragen om BTW-facturen voor mobiele abonnementen.

Bij de thuisfacturen wordt de BTW wèl apart vermeld.

 


Hoi @pdknup. Welkom op het KPN Forum! Heb je dit inmiddels al kunnen regelen met via onze klantenservice?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice jou inmiddels heeft verder geholpen. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag!