Skip to main content

Ik wil mijn facturen op een ander emailadres ontvangen, nl hetzelfde adres als mijn kpnid. Tevens 2 klachten:

  • waarom kan ik dat niet in mijnkpn doen
  • waarom kan ik niet gewoon een mail sturen en moet ik een forum naam maken terwijl ik als klant al bekend ben (mag ik hopen)

@Klantonvriendelijkheid1999 Dan kunt u het beste gratis met 0800 - 0402 bellen, als u een vraag moet inspreken zeg dan: “Medewerker spreken.”


Hallo @Klantonvriendelijkheid1999 in MijnKPN kun je dat zeker wel regelen, onder de rubriek privacy(instellingen).

Mail doet KPN niet aan inzake klantenhelpdesk, werkt niet doelmatig.

Bellen kan altijd, gratis, 0800 0402, Twitter, Facebook, of dit forum.

Wat zijn je klachten?


Fijn: waar dan? Want op dt e-mailadres komt de factuur niet. Is trouwens ook een voor mij onlogische plek. Privacy is heel wat anders dan een communicatiekanaal waar je je factuur wilt hebben.

Admin: privégegevens verborgen

 


Mail doet KPN niet aan inzake klantenhelpdesk, werkt niet doelmatig. Zeg je. Bedoel je dan doelmatig voor KPN of voor de klant? Ik heb hele goede ervaringen met mailformulieren voor klachten en voor mij werkt het heel doelmatig.


Hallo @Klantonvriendelijkheid1999 bij inloggegevens kun je dat aanpassen, zie onderstaand voorbeeld:

bij het gele deel mail aanpassen en opslaan

 


Mail doet KPN niet aan inzake klantenhelpdesk, werkt niet doelmatig. Zeg je. Bedoel je dan doelmatig voor KPN of voor de klant? Ik heb hele goede ervaringen met mailformulieren voor klachten en voor mij werkt het heel doelmatig.

Niet doelmatig voor KPN, niet te behappen blijkbaar et miljoenen klanten.


Ja, daar heb ik hem aangepast en de factuur wordt nu al 3 maanden naar het oude e-mailadres gestuurd.


Ja, daar heb ik hem aangepast en de factuur wordt nu al 3 maanden naar het oude e-mailadres gestuurd.

Hallo @Klantonvriendelijkheid1999 vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en de mailadressen waar het om gaat in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Goedemiddag @Klantonvriendelijkheid1999, welkom op ons forum!
Ik kan je bevestigen dat het oude mailadres hier nog staat als factuuradres. Helaas kan ik deze via het forum niet voor je wijzigen.
​​​​​​Om dit te wijzigen kun je het makkelijkst even met ons bellen op 0800-0402 of langs een winkel als dat makkelijker is.


Goedemiddag @Klantonvriendelijkheid1999, welkom op ons forum!
Ik kan je bevestigen dat het oude mailadres hier nog staat als factuuradres. Helaas kan ik deze via het forum niet voor je wijzigen.
​​​​​​Om dit te wijzigen kun je het makkelijkst even met ons bellen op 0800-0402 of langs een winkel als dat makkelijker is.

Voor iedereen met hetzelfde probleem. Het scheelt je 2 uur als je gelijk belt, hoewel dat niet als standaard optie staat bij contact opnemen met KPN.