Skip to main content

Goedenavond! 

Ik heb een vraag over gegevens opvragen. Ik heb al jaren internet plus bellen van Telfort. Nu is het samen gegaan met KPN.

Ik probeer nu dus mijn contract op te zoeken, die ik natuurlijk niet kan vinden.

Het enige wat ik heb qua gegevens is de maandelijkse afschrijving waar mijn klantnummer is vermeld. 

Hoe kan ik dit het beste oplossen. Voorheen kon ik gewoon inloggen met mijn telfort gegevens bij telfort, maar dit lukt echter niet bij mijnKPN.

Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.

 

Hallo @Jenny Fung-Lau, welkom!

Ik weet niet of ik je aan je contract kan helpen. Maar ik kan je wel helpen toegang te krijgen tot jouw gegevens.

 

Je regelt het met MijnKPN

Met de MijnKPN app regel je alles rondom je abonnementen zelf. Liever verder op de website? Log dan in op MijnKPN.

Je logt makkelijk in met je KPN ID. Nog geen account? Maak dan gratis een account aan.

Je kunt KPN producten koppelen aan jouw KPN ID.

Product koppelen aan jouw KPN ID

Log in op de MijnKPN app. Selecteer bovenaan ‘Thuis’. We vragen je of je al internet van KPN hebt. Selecteer ‘Ja: Abonnement koppelen’. Volg de instructies.

Liever via de website? Als je voor het eerst inlogt op MijnKPN via de website, krijg je meteen de optie om een product te koppelen. Klik hiervoor op ‘Koppelen product'. Je wordt verwezen naar een nieuwe pagina. Hier log je opnieuw in. Volg nu de instructies.

Ben je verbonden met jouw KPN netwerk? Dan hoef je alleen jouw IBAN bij de hand te hebben. Ben je niet verbonden met het KPN netwerk? Houd dan ook jouw klantnummer bij de hand.

 

Kom je er zo uit? Als je toch nog jouw contract nodig hebt, laat het me weten.