Skip to main content

Beste KPN,

 

We hebben vorige maand 10 dagen geen internet en tv gehad. Nu krijg ik de rekening voor de volgende maand en we moeten het volledige bedrag betalen. Hoe kan ik restitutie aanvragen.

 

Vriendelijke groeten

U kunt hier een vergoeding aanvragen. 


Vriendelijk bedankt voor het doorgeven. Helaas lukt het invullen niet omdat de storing 17 juli is begonnen en 26 juli js opgelost. Ik lees dat je van 30 dagen terug kan aanvragen en voor maar drie dagen. 


@KarinMarjan Een moderater gaat hier reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of drie.


@KarinMarjan Welkom op het forum! Ik heb meteen even gekeken en ik zie dat het inderdaad om een storing van 10 dagen ging omdat er sprake was van een storing in de centrale. Normaal gesproken zou je dan inderdaad en restitutie moeten kunnen aanvragen voor de abonnementskosten over deze periode. Ik zal dat nu voor je in orde maken. De coulance zal op de komende of daaropvolgende factuur worden verrekend.  Mocht je nog vragen hebben laat het dan weten!


Dat is super. Alvast bedankt voor de moeite


Geen enkel probleem @KarinMarjan! Ik heb de vergoeding gisteren doorgevoerd 🙂 . Ik wens je een fijne dag!


Beste,  Ik heb vorige maand 20 euro korting gekregen (betaalde 39,99) , ivm storing, maar ben overgestapt naar andere aanbieder. Nu krijg ik 47,99 terug. Kunt u uitleggen waarom het geen 59,99 ( 39,99 + de 20 euro korting van de 10 dagen storing. 

 

Vriendelijke groeten


Ik vermoed dat het bedrag dan naar rato is berekend Karin omdat het moment van opzeggen midden in een lopende facturatieperiode viel. Mocht je daar verder nog vragen over hebben dan kun je altijd even bellen met de afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402 tijdens kantooruren.


Bedankt voor je reactie. Zal  de afdeling even bellen.


Top! Dan wens ik je een fijne dag en post gerust nog eens een bericht als we iets voor je kunnen doen!