Skip to main content

Goeiemiddag

 

Ik las net bij een ander topic dat acceptgiro niet meer kan. Ik wil namelijk geen automatische incasso, aangezien ik graag zelf over mijn geld beslis. Is het mogelijk om via mail een rekening te sturen? In het geval dat incasso de enige optie is, ga ik jullie dan toch echt als klant verlaten. 

 

Dank bij voorbaat,

Jesse

Hallo @Jesse_MC ,

Het internet abonnement is helaas niet per acceptgiro te betalen. Je kunt er wel voor kiezen om de betaaldatum aan te passen: Op een andere datum betalen 

In de algemene voorwaarden is opgenomen dat de Internet, TV en bellen facturatie via automatische incasso verloopt. 


Hoi @Jesse_MC ,

Ik denk dat ze bij KPN daar geen oren naar hebben.
Met andere woorden, ik vraag mij af bij welke provider je nog wel via een acceptgiro kunt betalen.
Ik denk dat er in Nederland geen providers zijn die dat doen.

Te laat,  @Noordzee is mij een paar zwemslagen voor.


Hallo @Noordzee 

 

Thanks voor je antwoord! Het gaat bij mij enkel om een mobiel telefoonabonnement, maar ik neem aan dat dat geen verschil uitmaakt?


Klopt, dat maakt geen verschil. Is dus niet mogelijk. 


@Jesse_MC Houd er rekening mee dat betalen per acceptgiro volgend jaar helemaal komt te vervallen. De banken stoppen dan met het gebruik van acceptgiro.

Piet.


Als je een abonnement afsluit, weet je dat je iedere maand moet betalen voor die diensten. Elke maand weer. Hoezo dan zelf over je geld beslissen? Hebt gewoon te betalen. Het gaat je wellicht om de precieze dag. Misschien kun je dan beter prepaid nemen. Dan beslis je zelf wanneer je betaald, en daarmee gebruik kan maken van de dienst.

Â