Skip to main content

Wat een slechte klantenservice is kpn zeg al 5x lopen bellen met hun hangen ze elke keer de telefoon op ik heb destijds een bkr-registratie en die wil ik graag verwijderd hebben ik ben er al 2weken krijg nauwelijks iemand aan de lijn hierover op de mails worden ook gereageerd heel triest dit hoe kan ik in contact komen via de mail krijg ik terugkoppeling help me met dit aub is voor me hypotheeklening 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Hi @Osman Elmaci, als ik het goed begrijp heb je nog een BKR registratie die al weg had moeten zijn, en gooit die nu roet in het eten bij het aanvragen van je hypotheek? Een huis kopen is al een hoop gedoe zonder dit soort dingen, dus ik snap heel goed dat je hier absoluut niet op zit te wachten en dit graag geregeld wil zien.

De ‘gewone’ klantenservice, waar wij als community moderators ook onder vallen, kan dit soort vragen over de BKR niet beantwoorden. Zou je een mail sturen naar rb@kpn.com, met daarin je klantnummer en de uitleg over deze situatie? Hoe lang het precies duurt voordat je een reactie krijgt durf ik niet te zeggen, maar vanuit daar zullen ze je hier verder mee kunnen helpen!


Reageer