Skip to main content

mijn mobiel contract loopt af op 9/12/22 en vanaf dat moment kan ik mijn nieuwe mobiel starten. mijn huidige mobiel is naa r de filistijnen. tussen nu en en 9/12 ben ik incommunicado. ik wil nu mijn over laten zetten naar de nieuwe provider en het resterende deel van het contract gewoon betalen. hoe regel ik dat? het service nivo van kpn betekent dat je niet meer 1 op 1 met eeb medewerker verbaal kunt overleggen.

Hallo @ouwe keesĀ , even bellen met 0800 0402.

Ā 


@ouwe keesĀ ik snap het niet. Wanneer je een andere mobiel hebt kan je je oude Simkaart gewoon in je nieuwe mobiel doen en ben je weer bereikbaar. Je laat je nieuwe contract ingaan op de einddatum 9/12/2022 desnoods met zelfde nummer.


Hallo @HoopvolĀ ik snap het wel, @ouwe keesĀ wil zijn abo afkopen om bij een andere provider meteen neen nieuw abo af te kunnen sluiten inclusief nieuwe mobiel, waarschijnlijk gefinancierd c.q. op afbetaling.

Als @ouwe keesĀ bij KPN zijn contract uit moet zitten zit het zolang zonder mobiel, simpel toch?

@ouwe keesĀ weet natuurlijk ook wel dat hij overal een mobiel kan kopen en zijn huidige simkaart kan plaatsen , maar die kosten, die hij dan in 1 keer moet ophoesten kan of wil hij niet betalen.

Ā 

Ā 


Wanneer je verlengd bij KPN met toestel krijg je direct je toestel (indien voorradig) en gaat je abonnement in op 9/12/2022