Skip to main content

Gezien dat ik een emailadres gebruikt van een buurman omdat ikzelf geen internet gebruikt wil ik deze doen verwijderen in uw systemen ook mijn emailaccount wordt opgeheven die ik via mijn buurman gebruikt en wat hier verder aan gekoppeld is zijn de nieuwsbrieven en de facturatie, ik zou graag de faturen per post willen ontvangen ik ben bewust van de extra kosten wat zich hiervoor meebrengt.
Kunt u mij als laatste een bevestiging sturen middels email dat het geregeld zal zijn dan weet ik dat het email account kan worden stopgezet.

HI @van_Drunen, welkom hier. 

Dit kan ik uiteraard aanzetten. Ik zie echter op het opgegeven adres een internetabonnement met televisie, je neemt dus wel internet bij ons af. Of kijk ik nu verkeerd? 

Dat betekent dus dat je zelf ook een e-mailadres aan kunt. Uiteraard kan ik het alsnog voor je aanzetten mocht je dat willen, ik vermeld dit even voor de duidelijkheid. 

Ik hoor graag van je. 


Hoi @Alex_P 
Ja dat klopt ik heb iTV van KPN maar maakt geen gebruik van het internet ik heb geen computer of smartphone.
En zou je het voor mij aan kunnen zetten zodat ik de facturen oper post zou kunnen ontvangen.

Alvast mijn dank hiervoor


Hi @van_Drunen! Alex is met vakantie dus ik neem het even over.

Ik heb het aangepast, en je ontvangt de facturen nu per post. 🙂 Je ontvangt een e-mail ter bevestiging, en ook hier dus een bericht ter bevestiging.Â