Skip to main content

Gebeld met de vraag om mijn factuur in termijnen te betalen. Na in de wacht gezet te zijn was meneer aan het lachen toen ik hem weer aan de lijn kreeg. Het enigste wat hij mij kon vertellen was dat ik te laat was. Op mijn 2 inhoudelijke vragen had hij geen antwoord, mompelde wat.

 

Geen kennis van zaken en totaal niet professioneel aan de telefoon. 

 

Mijn vraag; ik heb 2 openstaande facture. Als ik de oudste betaal ( december )  kan ik die van januari dan in termijnen betalen?

 

Ik wil afsluiting absoluut voorkomen.

Als je achterloopt met betalen en aangesloten wil blijven moeten alle openstaande facturen in 1 keer betaald worden/zijn @Hannesdeeerste Via onderstaande link kun je een betaalregeling aanvragen:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm

 


Kpn heeft factuur december en januari bij elkaar opgetelt. Ik wil de eerste betalen en een betalingsafspraak voor de 2e maar dit is onmogelijk via de kpnapp. Voor deze factuur ( dec en jan gecombineerd) kan ik geen betalingsafspraak maken alleen in 1x voldoen. Dit is voor mij nu onmogelijk helaas.

 

Dit gaat resulteren in een blokkade en nog meer kosten. Ongemak van maand+ geen telefoon.

 

Ik heb hulp nodig KPN!

 


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Morgen even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections @Hannesdeeerste en kijken of er een regeling mogelijk is.

 


Telefonisch zojuist perfect geholpen door de KPN servicemedewerker ( sorry ik ben uw naam vergeten ). Excuses aan de moderator voor het posten van mijn telefoon nummer. 

 

Case closed.


Morgen even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections @Hannesdeeerste en kijken of er een regeling mogelijk is.

 

Bedankt Nomen!


Reageer