Skip to main content

betreft klantnummer ***, *** ***

 

ik had een pre-order glasvezel gedaan in november 2022  ivm een verhuizing maar heb me bedacht en heb nu ziggo internet.

 

het installatiepakket is automatisch naar KPN retour gegaan. ik heb dus nooit gebruik gemaakt van het KPN netwerk.  

 

maar er is wel 61,13 afgeschreven, deze heb ik gestorneerd maar nu krijg ik toch weer een betaalverzoek.

 

willen jullie dit bij de administratie in orde maken want nogmaals ik ben GEEN klant van KPN en wil, ga en kan geen gebruik maken van jullie glasvezel netwerk.

 

met een vriendelijke groet

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @peterken 
Je kunt alleen je abonnement beëindigen binnen 14 dagen dat het pakket naar je is verzonden.
Dan kun je binnen die 14 dagen bellen met 0800 0402 om het op te zeggen.
Doe je dat niet of heb je dat niet gedaan dan zit je er een jaar aan vast en zul je gewoon moeten betalen.
t Staat ook duidelijk in je overkomst vermeldt.

----

14 dagen bedenktijd

U hebt 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat uw diensten zijn klaargezet voor gebruik.

--- 
Alleen het terugsturen van de apparatuur is niet voldoende.
Mijn advies is bel snel met 0800 0402 en probeer het nog recht te zetten, maar ik geef je geen garantie als je al buiten die 14 dagen bedenktijd zit.

 


het abonnement is beëindigd maar ik ga dus niet betalen voor een dienst waarvan ik geen gebruik heb gemaakt. 

apparatuur is nooit aangesloten geweest, in kpn mail staat te lezen: Wanneer gaat u betalen?
Uw Internet en TV abonnement start als uw modem is aangesloten. Vanaf dan gaat u betalen.

 

hoe moeilijk kan het zijn om dit administratief even te regelen bijvoorbeeld hier of anders via whatsapp, heb geen zin om erover te gaan bellen.


Zoals ik al eerder zei: bel even met 0800 0402 om moeilijkheden te voorkomen.


Uw Internet en TV abonnement start als uw modem is aangesloten. Vanaf dan gaat u betalen.

Daarbij gaat het systeem er wel vanuit dat u de apparatuur gewoon ook echt aansluit. Als u dat niet doet start toch de facturatie wel.

hoe moeilijk kan het zijn om dit administratief even te regelen bijvoorbeeld hier of anders via whatsapp, heb geen zin om erover te gaan bellen.

Of iets wel of niet moeilijk is heeft er niets mee te maken. Contract is contract. Punt. Als u niet opgezegd heeft en de eerste 14 dagen van het abonnement zijn voorbij, dan moet u gewoon voor het hele jaar betalen.


Hoi @peterken, welkom bij ons op het forum. Het is het beste om ons hierover te bellen inderdaad. Als het abonnement niet wordt aangesloten of door jou wordt geannuleerd start het op een gegeven moment alsnog. Het klinkt alsof dat hier is gebeurd. Op het forum hebben wij geen mogelijkheden om om dingen op te zeggen of te annuleren, telefonisch kan men hierbij met je meekijken.