Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Gelieve mijn abonnement voor internet en tv NIET verlengen! Ik krijg nu toch een verleng bevestiging een sms bericht. 
 

Adres: ***************

 

Hartelijke groet,

Esther van Wijk

 

Admin: privégegevens verborgen

Had u daarover gebeld? Dit gebeurt namelijk niet zomaar...


Bedankt voor uw snell reactie. Ok,dan ga ik ervan uit dat mijn abonnement gewoon ongewijzigd doorloopt. 


Bedankt voor uw snell reactie. Ok,dan ga ik ervan uit dat mijn abonnement gewoon ongewijzigd doorloopt. 

Wat voor een smsje heb je dan gekregen?

Kan je daar eens een screenshot van plaatsen?


 


Is dat niet gewoon phishing? 


Is dat niet gewoon phishing? 

Nee, ga.kpn is van KPN en leidt gewoon naar kpn.com.

Ik ben dan wel benieuwd wat voor een bestelling daar staat en wie die geplaatst heeft.


Geen idee. Ik wil niks bestellen. Het is geen phishing  er zijn ook oudere berichten van kpn via dit nummer. Is het nu opgelost? Ik wil geen nieuw abonnement en ook geen verlenging.


@estherstevens even bellen met 0800-0402 


Wat voor een bestelling staat daar dan vermeld?


Nee het is erg onduidelijk.

 


Ga nu eens in een browser naar https://ga.kpn/Bestelstatus, login en kijk wat voor een bestelling daar staat.

 


 


Ziet eruit als oude bestellingen waar ik dan gisteren een SMS over ontving. 🤷‍♀️

 


De vraag is dan waarom die bestellingen administratief nog niet verwerkt zijn.


Nee, de vraag is. Alstublieft niks doen met het bestaande abonnement voor TV en internet. Dat is eigenlijk alles.


@estherstevens . Vreemde situatie dit.

Ik wil graag meekijken zodat we zeker weten dat er geen gekke dingen gebeuren. Kun jij je profiel zo volledig mogelijk invullen en mij daarna, hier een seintje geven?


Hoi Erwin,

 

Alvast bedankt, super fijn. Het profiel is ingevuld.

 

Hartelijke groeten,

Esther


Ik heb het allemaal bekeken.  Er is idd recentelijk een mail verstuurd waarin het lijkt alsof je een nieuw abonnement bent aangegaan. Maar in de praktijk is dat niet gebeurd. 

Waarom deze mail verzonden is, weet ik niet.  Maar ik kan je hopelijk geruststellen. Je huidige abonnement blijft gewoon doorlopen. 


Dank u!


Mijn spook abonnement Mobiel ** ******40 is nu toch wel beëindigd? Deze staat als verlengbaar in mijn kpn maar zou op opgezegd moeten staan per begin oktober.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@estherstevens even het mobiele nummer anonimiseren, dit is nl. een openbaar forum. Klik in jouw bericht op de drie puntjes en kies voor 'Bewerk'.


Zoals gezegd het is een spook nummer welke niet eens actief is. Maar er loopt wel een abonnement op.


Zoals gezegd het is een spook nummer welke niet eens actief is. Maar er loopt wel een abonnement op.

Heel vreemd allemaal, het nummer zou toch niet in jouw ‘Mijn KPN’ mogen voorkomen? @Erwin_  moet jouw account toch ‘op kunnen schonen’? 


Oh, excuus. Ik heb helaas geen alert gehad van nieuwe activiteit in dit topic.  Hoe is de situatie nu, @estherstevens ?


Hoi Erwin,

Wat fijn dat je nog even een vinger aan de pols houdt! Gisteren heeft een collega van u het mobiele spooknummer geblokkeerd en mij bevestigd dat op 11-10-2023 het mobiele abonnement stopt.

Hartelijk bedankt,

Esther van Wijk