Skip to main content

KPN, doe toch eens wat aan jullie ronduit brutale callcenter/verkopers.

Ik word veel te vaak telefonisch benaderd met een of andere aanbieding waar ik niet van gediend ben. Als ik zeg geen interesse te hebben en ik ook van de lijst wil worden afgehaald, wordt er zonder iets te zeggen opgehangen. Bovendien sta ik in het bel-me-niet register. Het is zo onbeschoft, genoeg reden om hier eens wat aan te doen want het gaat ten koste van jullie reputatie.

Hoi @Luna Hendriks en welkom op het forum! Logisch dat je er niet blij van wordt als je constant gebeld wordt. Ook als er zo onbeschoft gedaan wordt, dat is er nog even een druppel olie op de hete plaat bij. Mocht je weer gebeld worden, geef dan aan dat je gebruikmaakt van je Recht van Bezwaar. Het bel-me-niet register bestaat niet meer, maar informatie over het recht van bezwaar kun je op Meldpunt Telemarketing vinden en werkt als volgt:

De bellende organisatie is dan verplicht uw gegevens uit de eigen bellijsten te verwijderen en mag u daarna niet meer bellen. Dit recht kunt u alleen inzetten per organisatie en niet in één keer voor alle organisaties die aan telemarketing doen.

Daarna zou dit dus absoluut niet meer mogen gebeuren. Mocht je toch weer benaderd worden, dan kun je via Meldpunt Telemarketing een melding aanmaken hiervoor. Hopelijk heb je er dan snel geen last meer van!Â